Skip to main content

Mijn schoonmoeder (95 jaar) klantnummer 603156329 wordt al meer dan een jaar een tweede decoder aangerekend.

Zij heeft nooit twee decoders gehad, de eerste en enige is inbegrepen in haar pack.

Er is nu een creditnota van 20,00€ gemaakt, de periode is echter meer dan een jaar.

 

Heidi, bedankt voor je snelle antwoord. 


Dag @Hans_018 dossier 49247552 werd hiervoor al opgemaakt. Een dossierbeheerder neemt dit verder in behandeling. Groetjes, Heidi


Dag Heidi,

Een raar antwoord van je collega gekregen.

Ze kunnen niet meer dan 20,00 crediteren daar zij niet zover in de tijd terug kunnen gaan.

De fout is niet door mijn schoonmoeder gemaakt, maar door de administratie van Proximus die een extra decoder, die er nooit was aanrekenen.

Als dit niet gecrediteerd wordt lijkt dit op gepland bedrog.

Graag je hulp.

 


@Hans_018 Ik heb gezien dat de 2de decoder erbij is gekomen sinds oktober 2020.Ik heb een creditnota 7193375803, bedrag 72EUR(12maanden 6EUR)opgemaakt.Dit bedrag gaat op de volgende factuur in mindering gebracht worden.Groetjes,Joel


Joel, hartelijk dank voor je bemiddeling.


@Hans_018 Graag gedaan.Groetjes,Joel


Reageer