FYI: Van Proximus zelf komt er hier pas iemand terug langs maandag.
@anjapeeters lukt het niet via deze weg :
→ Je domiciliëring: aanvragen, aanpassen, stopzetten, beheren, enz. | Proximus
nee, dat heb ik tevergeefs geprobeerd. ik heb geduld, ik wacht maandag af, dan hoop ik hier verder geholpen te worden.
@anjapeeters Je hebt een lopend contract op een Samsung TV waarbij het verplicht is om te betalen via domiciliëring. Indien je jouw IBAN-nummer voor de domiciliëring wenst aan te passen, noteer je dan even het oude en nieuwe IBAN-nummer in jouw profielgegevens in het veldje ‘Ticket’? Dan doe ik het nodige. Groetjes, Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
ik weet niet maar het lijkt of ik op een andere site, planeet zit, niks komt overeen.
wees duidelijk:
ik surf naar myproximus en log in (zowel op mijn telefoon als op mijn MacBook)
ik log in
-op mijn telefoon klik ik op mijn avatar en dan krijg ik een menu waar niet ‘instellingen’ bij staat, wel ‘factuurinstellingen’, maar daar kan ik niets ingeven. Er wordt gevraagd om contact op te nemen maar bellen duurt veel te lang, via chat krijg ik door dat ze niet weten waarover ik het heb, en email: ik kan niet eens ingelogd geraken op mijn webmail van proximus en kan ook geen email aanmaken want ze moeten my favorite recovery weten en ook daar heb ik dan tevergeefs een uur naar gezocht.
-op mijn MacBook: avatar link klikken, dan profiel bewerken, 3 tabbladen maar nergens kan ik mijn ibannummers ingeven.
en dus heb ik het invulveld ‘ticket’ ben ik niet tegen gekomen en kan dus ook niks invullen. weer meer dan een uur verder en niks bereikt! als ik u gewoon mijn nieuw rekeningnummer geef is er toch niks aan de hand?
en via deze rechtstreekse link → ForumProfiel ? (je moet wel ingelogd zijn op het forum)
@anjapeeters Het betreft de profielgegevens op het forum dat je dient aan te vullen, niet deze van MyProximus. Groetjes, Antonella
Hehe, we zijn er! Misschien best dat je er in het vervolg bijzet dat het op de forumpagina te doen is?
graag nog een bevestiging van de goede aankomt van mijn nieuwe nummer zodat ik gerust kan zijn dat het in orde komt.
@anjapeeters Het IBAN-nummer werd aangepast. Let er wel op dat dit pas in voege gaat vanaf de volgende factuur. Dit zal dus in januari voor het eerst toegepast worden. Groetjes, Antonella