In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
Zijn de gewiste e-mails niet meer terug te vinden in de map “verwijderde items/trash/prullenbak”?
Ter info
Zoeken | vlaanderen.be o.a.
Sociaal tarief voor elektriciteit en aardgas (sociale maximumprijzen) | Vlaanderen.be
Sociaal tarief voor telefonie en internet | Vlaanderen.be
Sociaal tarief voor water | Vlaanderen.be
Spijtig genoeg niet. Alles is “grondig” verdwenen, zelfs alle mails van zijn energieleveranciers enz….
Hij heeft geen handicap. Maar had toch recht op sociaal tarief bij Proximus blijkbaar.
@jhl Bipt zorgt voor de sociale tarieven. Sociaal tarief | BIPT. Ik wil wel kijken of er iets tussen de dossier staat. Is het onder je profiel vermelde klantnummer van je schoonvader?
@jhl Bipt zorgt voor de sociale tarieven. Sociaal tarief | BIPT. Ik wil wel kijken of er iets tussen de dossier staat. Is het onder je profiel vermelde klantnummer van je schoonvader?
Inderdaad is klantennummer van schoonvader.
Volgens hem had hij een brief waarin stond dat hij met o.a. Proximus moest contact opnemen voor dit tarief. Maar die is spoorloos. Thx
Het product is : Familus
Tariff Social Ligne Fixe Classic/ISDN
Wi-Fi Booster
Ter info
Sociaal tarief | Proximus
=
De aanvraag voor sociaal tarief dient aan Proximus/een telecomoperator van uw keuze te worden overgemaakt
Deze stuurt de aanvraag voor controle en goedkeuring ervan door aan het Bipt
P.S.
Sociaal tarief voor telefonie en internet | Vlaanderen.be
2024
In 2024 (wellicht vanaf maart 2024) gaat het vernieuwde sociaal telecomtarief van start: van 19 euro per maand voor vast internet tot maximaal 40 euro per maand voor ‘bundels’. Het sociaal tarief zal worden aangeboden door grote operatoren met een vast netwerk.
In principe zullen personen die het huidige sociaal telecomtarief krijgen, hun recht kunnen behouden, onder bepaalde voorwaarden. Wie in aanmerking komt, zal een brief krijgen. In die brief zal staan hoe men dit vernieuwde sociaal tarief kan krijgen. Meer informatie volgt.
&
Mogelijks zult u van een Proximus moderator pas vanaf maandag feedback bekomen (kantooruren & niet in weekends of op feestdagen)
Tav proximus.customer.care@proximus.com
Alvast dank voor uw mail (Bernd), maar de aanvraag was ok.
Ik heb een copie nodig van de brief die mijn schoonvader destijds heeft gebruikt voor de aanvraag.
Het abonnement is ok, maar ik heb die copie van die brief nodig.
Zie uw mail :
“Goedemiddag,
Bedankt voor uw email.
Ik heb de kopie voor u herverzonden
Met vriendelijke groet,
Bernd
Proximus
Ref. RTHREAD_ID:1921002897635]”
De aanvraag moest niet opnieuw gebeuren, dank u. Ik heb enkel een copie nodig.
Hallo Moderators : waarom wordt mijn antwoord niet gepubliceerd aub?
Hallo Moderators : waarom wordt mijn antwoord niet gepubliceerd aub?
Wij krijgen steeds de melding van customcare dat er een mail met bijlage gestuurd is, maar wij zien niets van bijlage
Dag @jhl de ‘openbare instantie’ die je verder kan helpen met deze brief is het BIPT. Meer info: Wie kan het sociale tarief genieten? | BIPT Groetjes, Heidi
Dag @jhl de ‘openbare instantie’ die je verder kan helpen met deze brief is het BIPT. Meer info: Wie kan het sociale tarief genieten? | BIPT Groetjes, Heidi
Hey Heidi,
Dat weet ik, maar de vraag was om een copie van de gebruikte brief bij de aanvraag te krijgen.
Mijn schoonvader heeft al zijn mails gewist en gezien wij nu alle administratie op punt moeten krijgen zoek ik bij al zijn “abonnementen” de gewiste documenten terug van zowel Proximus, Luminus, boodschappen, enz….
Dag @jhl deze aanvraag gebeurde telefonisch, wij hebben geen effectieve brief ontvangen. Wij voeren een check uit in een online tool van het BIPT. Als wij in die tool goedkeuring krijgen, activeren we Sociaal Tarief. Wij kunnen je dus niet verder helpen met een copie van deze brief. Groetjes, Heidi
Dag @jhl deze aanvraag gebeurde telefonisch, wij hebben geen effectieve brief ontvangen. Wij voeren een check uit in een online tool van het BIPT. Als wij in die tool goedkeuring krijgen, activeren we Sociaal Tarief. Wij kunnen je dus niet verder helpen met een copie van deze brief. Groetjes, Heidi
Top, dank u voor het antwoord. Problem solved.