Beantwoord

Boeket Multi NL betalen bij Flex pack?

  • 17 January 2023
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Beste,

bij onze verhuis vorig jaar werd ons voorgesteld om het bestaande oude pack te vervangen door het nieuwe Flex pack waarin alles inbegrepen was. Tot mijn verbazing merk ik nu dat er nog steeds een Boeket Multi NL extra aangerekend wordt, zonder dat daar een dienst tegenover blijkt te staan en dit ook niet zomaar geannuleerd kan worden.

Kan dit daarom zo snel mogelijk stopzetten en de toestand rechtzetten voor alle maanden waarbij deze kost nog onterecht werd aangerekend na het omschakelen naar Flex !

alvast bedankt,

  1. Bouckaert
icon

Beste antwoord door Luc.M 20 January 2023, 09:29

Bekijk origineel

3 reacties

TIP: voor een vlottere afhandeling, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Noteer het hier ook als het gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Jbou1939  Dag, ik heb hiervoor voor m’n eigen een dossier aangemaakt. Ik laat je spoedig nieuws. Er moet een It ticket  omdat de producten niet goed uitgelijnd zijn onder je pack en hierdoor er geen wijzigingen mogelijk zijn. Ik zal nadien je facturatie herbekijken. Groetjes en tot later.

Reputatie 7
Badge +3

@Jbou1939  Dag, dit is in orde en voor de voorbije periode is er een credinota aangemaakt ( na een uurtje zichtbaar in my Proximus) Groetjes Luc

Reageer