Bereikbaarheid klantendienst???
Maandag morgen contact willen opnemen met de klantendienst i.v.m. een klacht over de facturatie.
Niet bereikbaar...2 x geprobeerd...lange wachttijd zie scherm afbeelding!!!
Februari ook al contact gehad met een medewerker PX maar blijkbaar zonder resultaat.
TUI: Eventueel kun je het ook via deze weg:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
> klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" > ***********(vb: voor klacht of vraag over factuur)*****
> "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden" ***********(vb: voor klacht of vraag over TV)*****
> "Mijn product werkt niet goed" > "Televisie"
> "Een klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
ik vrees dat u vandaag op dit publieke forum geen reactie meer zult krijgen van Proximus medewerkers
voor facturatieklachten kunt u evenwel ook via onderstaande link verder (“e-mail/contactformulier, de reactie/responsetijd is mij evenwel onbekend maar er is dan een “geschreven bewijs van uw klacht”)
@andreas48 voor facturatie moeten de achterliggende diensten kunnen geraadpleegd worden dus zal het voor morgen zijn en dan kunnen de prox medewerkers je hier via het forum verder helpen.
Hallo Proximus _ Hoelang duurt dat ongeveer voor men antwoord krijgt ? is nu 8 dagen geleden mail gestuurd …nog niks gehoord van een dossierbeheerder .
Dossier nr heb ik in mijn forum profiel geplaatst bij ticket.
Ik heb me al afgevraagd of er daar wel iemand aanwezig is ? ook ik heb al zoveel keer gebeld en nooit neemt er iemand op …. Heb dan een Mail gestuurd (met dossiernr) en wacht nu al twee weken op een antwoord … De vraag was nochtans simpel . Ik had op 1 juli online het Flexpack bestelt aan de promotie prijs van 86,99 € voor de eerste 3 maanden, door toestanden die mislukken bij activering (GSM) ben ik informatie gaan vragen in de winkel en hebben ze daar nog aanpassingen gedaan in hun computer, Mijn 1ste factuur voor deze maand is de volle pot (123,99 €) ipv de promo priijs waar nergens nog iets van te zien is...
Tja ik ben de dag dat ik bestelt heb online hier komen vertellen op het forum dat ik na 2 jaar terug kwam naar Prox , mijn Pdf file vd bestelling aan die promo prijs heb ik nog staan.
normaal gezien wordt dit ook wel in orde gezet, dit is wat ik toch meestal al vastgesteld heb hier op het forum, maar de laatste tijd stel ik ook vast dat er blijkbaar minder personeel ter beschikking is, mss ook door het feit dat er meer van thuis uit werken met corona, enfin ik denk dit maar …..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.