Vraag

Aanvragen afbetalingsplan


Beste Proximus,

 

Is het mogelijk om een afbetalingsplan op te maken betreffende factuur 7241168881

Wegens onvoorziene zware medische kosten lukt het mij niet deze in 1 keer te betalen..

Mijn excuses alvast.

 

Mvg,

Thys


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ThysS. voor bedragen hoger dan 300 EUR mogen we niet zelf een afbetalingsplan opmaken. Ik vraag onze financiële dienst om het nodige te doen en je te informeren! Groetjes, Heidi

Dag Heidi,

 

Bedankt voor de snelle reactie!

Is het mogelijk om te vragen aan de financiële dienst dat ze mij via mail contacteren aub?
Dit zou handig zijn :)
Nu vroeg ik mij wel af of dit factuur even bevrozen zou kunnen worden tot ik reactie krijg omtrent een afbetalingsplan? Zodat ik geen aanmaningen zou krijgen.. Of extra kosten :/

 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb je opmerkingen doorgegeven aan de financiële dienst! 

Hallo ik zou graag een afbetalingsplan hebben werken dan wel nog alle diensten ?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bianca 1984 als je hier je gegevens aanvult, kijken we dat graag voor je na. Groetjes, Heidi

Dag @Bianca 1984 als je hier je gegevens aanvult, kijken we dat graag voor je na. Groetjes, Heidi

En waar kan ik dat doen 

 

@Bianca 1984 Ter bijkomende info: 

Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).

In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Is in orde mijn gegevens

 

Kan ik nu een afbetalingsplan?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bianca 1984 het spijt me, ik kan geen betalingsfaciliteit aanmaken. Voor meer info kun je rechtstreeks bellen naar onze financiële dienst via het nummer 1927. Mvg, Heidi

Reageer