Vraag

LG Magic remote in plaats van Proximus afstandsbediening

  • 18 August 2018
  • 4 reacties
  • 4039 Bekeken

Hallo

Zoals de titel aangeeft gaat mijn voorkeur uit naar de LG magic remote in tegenstelling tot de remote van de Proximus decoder. Samsung lijkt hier geen problemen mee te hebben maar het lukt LG niet om de omschakeling te maken.

Wel kan ik de Proximus afstandsbediening linken aan de televisie maar dan verlies ik een heleboel features (bv de muis pointer, enzvoort). Voor alle duidelijkheid, dit is niet wat ik wil.

Iemand ervaring om de LG Magic remote te linken aan de Proximus decoder?

Groetjes
Thibault

4 reacties

Ik heb exact dezelfde vraag (nog geen antwoord gevonden voorlopig)

Mvg
Dries
't zijn toch niet toevallig de zelfde codes die je moet invoeren als bij logitec
- V5 decoder:
Je kan de proximus decoder toevoegen onder de naam CISCO ISB8320-E.
Dan werkt quasi alles meteen.
Je mag wel niet de instelling uitgevoerd hebben om in RF mode te werken maar in IR.
- V6 decoder:
Werkt op infrarood wanneer je hem toevoegt als HUAWEI EC6109V1.
Hallo,

Heb je hier al een antwoord op gekregen? Wij zoeken ook naar oplossing.
Zelfde probleem: ik heb een LG AN-MR650 afstandsbediening, modeljaar 2016 (dus niet de XX XX-MR650A) , ik slaag er niet in de "apparaat merkenlijst" te laten verschijnen waaruit je kunt kiezen om de afstandsbediening te koppelen, alle instructievideo's op youtube doorlopen maar bij mij verschijnt dit scherm niet. Mijn op HDMI1 gekoppelde V6-decoder wordt steevast weergegeven als "Broadcom, digital stb simplink ondersteund) maar dus niet mogelijk dit te bewerken of ander merk/type stb toe te voegen zoals Martin wel kan. Hoe doe jij dit Martin? Thx

Reageer