Beste, ik heb geen rode sleutels voor de maanden november en december ontvangen.Eind oktober een case opgemaakt door een medewerker en heb mijn 2 rode sleutels in november( achterstallige sleutels oktober) gekregen.Voor november en december geen extra sleutels gekregen.Heb een bericht naar play and gold dienst gestuurd.Vind op dit forum niks terug van andere mensen i.v.m. die kwestie.Graag een reactie.Dank u fierse42@gmail.com
FYI: pas maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum.
PS: Best nooit privégegevens (zoals telefoonnr., mailadressen enz.) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Vragen over Play&Gold | Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.