Pickx op de laptop

  • 21 October 2020
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Kan je Pickx tv kijken op een laptop met Windows besturing?

Ik krijg namelijk steeds een fout melding dat het alleen mogelijk is met tv in je pack en tv zit wel degelijk in mijn pack.


5 reacties

dit moet inderdaad mogelijk zijn bvb ook via www.proximuspickx.be bij mij geeft dit geen enkel probleem heb windows versie 2004 staan voor het ogenblik.

Reputatie 2
Badge

Ik log in bij Proximus Pickx en ga dan naar sport wielrennen en wil dan kijken naar de Giro d Italia maar dan krijg ik in het schermpje  de melding 

Enkel beschikbaar met het tv aanbod in onze packs.

Op de gsm gaat het kijken wel en uiteraard ook op mijn TV 

Is er ergens een instelling bij te werken?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Gr J Baars

FYI: 

Kan je op je laptop via www.proximuspicks.be dan niks bekijken van TV programma’s

Reputatie 2
Badge

Beste Martin

Nee ik kan op de laptop niks kijken via Pickx.

Ben gewoon ingelogd op zowel Pickx als My Proximus met de zelfde account.

Pickx opent wel en komen alle items in een overzicht op het scherm, maar zodra ik een item opent krijg je een kleiner schermpje en als ik dan op play klikt krijg ik de fout melding.

Enkel beschikbaar met het tv aanbod in onze packs.

Op de TV en de gsm heb ik dat probleem niet.

Wij hebben het pack Tuttimus daar zit toch volgens mij alles in.

 

Gr J Baars

Reputatie 2
Badge

Beste Martin

 

Ik denk dat het opgelost is.

Als ik in Pickx naar TV gids gaat en dan de zender Eurosport opzoek kan je deze wel openen en bekijken.

Maar als ik dit via live TV doet zoals ik probeerde lukt het niet om de zender te bekijken.

Ik ging er vanuit dat als je op het tijdstip kijkt dat het ook uitgezonden word je via live TV kon kijken, maar dat lukte dus niet.

 

Bedankt voor de eerdere tips die u verstuurd heeft.

 

Gr J Baars

Reageer