Pack Flex S

  • 5 June 2021
  • 8 reacties
  • 396 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb begrepen dat voor een 2de verblijf een FLEX S Pack wordt aangeboden door Proximus, voor 59,99 € maandelijks, verminderd met een promo van 25 € per maand.  Er wordt op mijn “Bevestiging van uw wijziging” wel niet expliciet vermeld - zoals gezegd door de medewerker die mij dit Pack heeft voorgesteld als ideale oplossing voor een 2de verblijf - dat dit tarief van 34,99 € geldig is voor onbepaalde tijd. is dat werkelijk zo?

Michel G

 


8 reacties

TUI:als je een officieel antwoord wilt van iemand van proximus zelf zal je moeten wachten tot maandag als ze hier terug langskomen.

Reputatie 1

Bedankt, Martin.  

Ik heb mijn vraag al meermaals mondeling gesteld, maar hoop uiteindelijk toch een schriftelijke bevestiging te mogen ontvangen…

Hoe dan ook lijkt zo’n 60 EUR abonnementsgeld voor internet + tv in 2de verblijf waar men maar af en toe is, veel te duur…

Michel G

Als je natuurlijk geluk hebt daar in je tweede verblijf dat er een buur is die proximus heeft en het proximus-Public-wifi signaal voldoende binnenkomt zou je kunnen surfen en eventueel proximus tv kijken via laptop en ook casten naar een google chromecast HDMI dongle op je TV, maar dan moet je zoals gezegdgeluk hebben dat het signaal sterk genoeg binnenkomt!

Via een 4G abonnement zou je ook op het internet kunnen maar natuurlijk goedkoop is dit allemaal niet. → Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus
Zie onderaan →  deze pagina naar “voorwaarden” en “algemene voorwaarden” voor promotie 2de Verblijf. (kun je ook vinden door te googelen op de termen = proximus pack 2de verblijf )

Reputatie 7
Badge +3

Internet + TV pack promotie voor €35 op je 2de verblijf | Proximus

Geniet van onze promo op het Flex pack (Internet+TV)

Voor je tweede woning

Heb je een tweede verblijf waar je niet zonder internet en tv kan? Profiteer van onze exlusieve promotie!

Geniet van onbeperkt internet en TV voor slechts €34,99/maand i.p.v. €59,99 (en €39,99/maand i.p.v. €64,99 als fiber beschikbaar is voor jouw tweede verblijf).

Bovendien is de installatie volledig gratis.

Promotie geldig van 01/07/2020 tot en met 31/01/2022 voor elke klant die al een Flex (Fiber), Internet (Fiber) + TV, Familus (Fiber), Minimus (Fiber), Tuttimus (Fiber), Business Flex (Fiber), Bizz Office (Fiber) met TV of een Bizz All-in (Fiber) pack heeft op zijn hoofdverblijf. De packs van beide verblijfplaatsen dienen op dezelfde klantenrekening te staan.

Maandelijkse korting van €25/maand op jouw pack voor jouw tweede verblijf. Je zal dus betalen €34,99/maand in plaats van €59,99/maand voor jouw Flex pack (Internet + TV). Als fiber beschikbaar is voor jouw tweede verblijf, dan betaal je €5 meer, dus €39,99/maand in plaats van €64,99/maand voor jouw Flex Fiber-pack (Internet Fiber + TV). Prijzen inclusief btw. Deze promotie is geldig voor onbepaalde duur en geldt onverminderd een eventuele wijziging van de basisprijs van het pack.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_second_residence/particulieren/cr-all-flex-packs/tweede-verblijf.html

Reputatie 1

Dit is een duidelijk en  geruststellend antwoord. Bedankt!

je moet inderdaad altijd op hun site best tot onderaan de pagina scrollen om de voorwaarden en speciale voorwaarden enz.. te kunnen lezen door deze respectievelijk aan te klikken.

Reputatie 1

Ik ga dit (proberen te) onthouden👍

Reputatie 7
Badge +3

@Michel G bedankt @Pat52 en @Martin voor de info :thumbsup:

Reageer