Skip to main content

In mijn Beats Flex abonnement is toegang tot de digitale versie van HLN opgenomen. Mijn poging tot koppeling van mijn Proximus met mijn HLN-account is mislukt. Ik heb mijn GID-code aan HLN bezorgd maar zij vinden met die code niet de nodige informatie en verwijzen mij terug naar Proximus. De Proximus-helpdesk verwijst mij dan weer door o.a. naar het forum. Hier vind ik mensen met hetzelfde probleem dat opgelost geraakt blijkt na tussenkomst van een Proximus-medewerker bij HLN.

Het zou fijn zijn wanneer ik na twee maanden van mails en telefoons over en weer eindelijk toegang tot de digitale versie van HLN zou krijgen.

 

Vriendelijk,

Bruno Stroobandt

Dag @bst ik heb je GID-code aangevuld in het veldje ‘Ticket’ op je klantprofiel. Groetjes, Heidi


Beste,

ik heb ook geen toegang tot HLN. Hoe geraak ik aan mijn GID?

groet


@RBO 

kan je de procedure nog eens volgen aub? Meestal is het een probleem van gebruik verkeerde login (in de app van HLN)?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/voordelen-en-diensten/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

via deze link kan je nakijken

Laat ons je feedback weten

Indien probleem blijft duren, kijken we voor de GID-code… 

Hou je ons op de hoogte?

Groeten

tina


Reageer