betere service in de Proximuswinkel van Roeselare dan via de telefonische diensten

  • 18 June 2021
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Na 3 telefonische contacten via het 0800 nummer, infomail en 1 chatbericht bleef het probleem met onze account van ‘my proximus’;  met alle frustraties van dien. Uiteindelijk heeft Nicolas uit de Proximuswinkel van Roeselare het probleem kunnen oplossen … Super gedaan en op een (klant)vriendelijke manier aangepakt !

Op zo’n momenten bewijst het nog eens te meer dat de fysieke hulpverlening nog altijd beter is dan de telefonische, digitale hulp (toch zeker voor zo’n problemen). Dankbaar.

 


2 reacties

Hier op het forum wordt er eveneens zeer goede hulp geboden door de mensen van het Proximus Forumteam, dan wel via een niet specifiek  “fysieke hulpverlening”  en zelfs voor zaken die ook niet opgelost werden via een proximus winkel, maar zoals altijd je mag en kan nooit veralgemenen.

.

Reputatie 7
Badge +3

@etienneennele Het spijt me dat het telefonisch niet is gelukt, maar ben blij dat Nicolas van de shop jouw heeft kunnen verder helpen.

Ter info: ik heb even jouw gebruikersnaam aangepast zodat jouw e-mailadres niet voor iedereen zichtbaar is (privacy).

Prettig weekend!

Groetjes,
Antonella

Reageer