Vraag

400 Bad Request Header Or Cookie Too Large nginx foutmelding forum



Toon eerste bericht

111 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb het in de afgelopen 20 minuten nog 2 keer de foutmelding gekregen. Soms valt het voor bij het wisselen tussen een forum sectie of het openen van een topic. Ik ga er nu op letten en ook de links naar de topics plaatsen. Of het te maken kan hebben met bijlagen in topics zou ook kunnen. Maar ik had het ook in topics zonder bijlagen. Het blijft een vreemd probleem om de oorzaak te vinden.

Ik had nu het probleem om 22:17 met openen van: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/ en dit topic: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/outlook-gegevensbestand-49976

IK denk in ieder geval niet dat het browser gebonden is want ik werk default met EDGE en aangezien ik het een goede week geleden dikwijls voor had en nu niet meer!

Heb je vorige link ookeens geopend zonder probleem

Reputatie 5
Badge +2

Nog altijd hetzelfde probleem onder Linux met vivaldi.

Reputatie 6
Badge +3

Om 23:10 terug dezelfde foutmelding gehad op volgende topic : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/zeer-trage-internetverbinding-49984

hier nog altijd alles rustig en kalm, geen problemen meer. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik ga het niet blijven herhalen dat er nog problemen zijn, ik weet hoe ik ze kan vermijden  :

  • het heeft zich nog niet voorgedaan onder android
  • ik heb het nog niet voorgehad onder Linux met Google Chrome

ik denk niet dat Proximus hier nu een prioritair probleem in ziet

-

ik ben de enige blijkbaar die herhaalt dat er geen problemen meer zijn en werk nochtans onder Windows 10 :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Om 21:50 terug de foutmelding: https://nl.forum.proximus.be/internet-10

Reputatie 5
Badge +2

Hier ook hoor : linux en vivaldi, zo goed als elke keer nu.

hier nog altijd niet, ik zou zeggen houden zo! :wink:

Reputatie 6
Badge +3

22:07 : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/gisteren-1-gigabit-s-vandaag-terug-400-megabit-s-49895 Ik blijf het maar doorgeven aan Proximus.

Hopelijk komt er ook eens reactie van de stand van zaken van het onderzoek.

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk persoonlijk dat jullie en ik al voldoende informatie hebben verschaft. Ik heb zelf meer dan 10 dagen gewacht alvorens een community manager te vermelden. Ik hoop ook dat er eens een update gepost wordt. 

 

Om 23:10 : https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/geen-hd-zenders-meer-na-omruiling-bbox2-naar-bbox3-47647

ja voor mij is het nu wel in orde gekomen maar aangezien het toch nog bij voorvalt moet het toch nog niet 100% in orde zijn! Of is het nu geen probleem meer voor EDGE en wel nog voor CHROME ?
We kunnen natuurlijk zo blijven gissen…..

Reputatie 6
Badge +3

Waar ik plots aan denk is de forum software upgrade van 1 maand geleden. Mijn problemen zijn 20 dagen geleden gestart. Ofwel is er een probleem met 1 van de verschillende webservers die het forum van Proximus bevat.

Dat kan maar ik vraag mij nog altijd af waarom ik met de zelfde EDGE browser, ook weken geleden zoveel last had en de laatste twee weken geen enkele keer meer, zou ik eerst op een slechte webserver gezeten hebben en nu altijd op een goede webserver!

Reputatie 6
Badge +3

Om 10:22 heb ik terug de foutmelding gehad: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/kijken-naar-pickx-op-pc-zonder-dat-pickx-blokkeert-49743 Dat kan enkel maar wanneer je door de loadbalancer op de webserver geplaatst wordt die geen problemen heeft.

Om 10:26: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/herbekijken-niet-mogelijk-en-serie-ook-niet-opgenomen-in-categorie-series-van-vrtnu-50056

Maar waarom zou ik dan ineens geluk hebben dat de loadbalancer mij nu al die tijd op en server zet die geen problemen geeft, dit is eigenlijk hetgeen ik mij afvraag.

Reputatie 6
Badge +3

De loadbalancer gaat altijd kijken naar hoeveel geheugen er nog vrij is en ook het CPU gebruik om te switchen naar een andere server. Ofwel wordt er gewerkt met een lease tijd van bijvoorbeeld een dag, wanneer jij altijd heel vroeg inlogt kan je altijd op dezelfde server terecht komen. Een andere manier zou ik niet kunnen bedenken.

ja ik geraak er ook niet goed aan uit want ik logde vroeger als het wel veel voorvalde niet vroeger of later in dan de laatst twee weken…. is voor mij ook een groot raadsel.

Reputatie 6
Badge +3

Om 11:41 terug problemen: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/vertraging-bij-gebruik-vidioconferencing-50050

Reputatie 5
Badge +2

Onder Linux met Vivaldi heb ik het nu niet meer. Twee dagen geleden was dat zo goed als elke keer.

hier nog altijd feilloos toch fantastisch  hé :relaxed:

Reputatie 5
Badge +2

Meester, hij begint weer! Dus is niet opgelost. 

Inderdaad het pas opgelost als het voor iedereen opgelost, daar ben ik het volledig mee eens.

Reageer