Vraag

Nieuwe aansluiting

  • 19 June 2018
  • 1 reactie
  • 261 Bekeken

eind mei doe ik aanvraag voor nieuwe aansluiting , op 4 juni krijg ik bevestiging met afspraak technicus via mijn voicemail . Deze zouden langskomen op woensdag 13 juni .Op dinsdag 12 juni ontvang ik per post mijn activeringscodes . Woensdag 13 juni , tervergeefs gewacht , bel de technicus en deze meldt doodleuk dat mijn afspraak geannuleerd is .Kon mij verder geen details geven .Datum van de aanvraag: 13 juni 2018 Bel de klantendienst , en die melden mij dat afspraak op 7 juni geannuleerd is ???????
Moet nu nieuwe aanvraag indienen . Nu een week later zelfs nog geen afspraak voor technieker , dossier zit muurvast ???????????????????
Referentie: R0000001100007UF91-1
Klantennummer: 616937508
Door jullie geklungel heb ik op vrijdag 15 juni mijn zaak moeten openen zonder internet .
Blijkbaar kan dit nog 3 weken duren tegen ik aansluiting heb .
Wat zijn jullie tegenprestaties voor het geleden verlies ??

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Partycook, blijkbaar hadden jullie zelf al aangegeven dat als de afspraak niet voor 06/06/18 kon doorgaan, wij deze bestelling moesten annuleren? Er is momenteel een nieuwe aanvraag lopende, de planningdienst zal je contacteren voor het vastleggen van een afspraak. Grt, HeidiE

Reageer