THINK POSSIBLE
Mijn verhaal begint meer dan vijf jaar geleden ik ben net verhuisd en enkele maanden later leggen ze op de Gentse steenweg alles klaar voor het snelle FIBER , daags nadien een flyer in de bus binnen veertien dagen sluiten we je aan op het snelle net Fiber . Dit gebeurd niet en ga meermaals naar de proximus winkel om uitleg met steeds de belofte dat het zeer snel ok zal zijn . Een jaartje later nog eens gaan vragen nu krijgen we het antwoord dat de syndicus en de eigenaars dit moeten goedkeuren.
De syndicus aangesproken deze antwoord dat alles ok is en het niet aan hun ligt ? we zijn dus al twee jaar verder . Beter wordt het als onze onderbuur de internet kabel gewoon doorknipt om op die plaats een parlofoon te plaatsen. Na het melden aan PROXIMUS komt dit na twee maand in orde maar ze zijn de voorzieningen aan het plaatsen voor fiber eindelijk denk je dan .Er wordt plots op de deur aangeklopt en de controleurs voor Fiber installatie in het gebouw sluiten alles aan door een noodleiding aan te leggen waarvoor dank ? deze verteld ons dat het binnen een maand of drie in orde komt . We zijn een jaar en enkele maanden verder en eindelijk is de FIBER naar binnen getrokken tot op 50cm van de klaarliggende opbouw . Ik ben zeer benieuwd wanneer deze zal aangesloten worden binnen twee drie jaar ??????.