Skip to main content

Dure facturen, alles betaals op 1na, toch alles afgesloten!

Bij nazicht van de facturen die reeds betaald zijn en 1 niet betaald is(December 2024) zijn alsnog de diensten afgesloten! Ik heb jullie MEDEWERKERS bevraagt voor een afbetaling van het openstaande factuur maar werd geweigerd alsook dat de facturen erg hoog zijn en er opties zijn aangerekend die ik niet heb aangevraagd zoals PIXTV! Bij deze voer ik in dikke lijnen een klacht in! Omdat ik uiteindelijk de resterende facturen heb betaald op 1 na het factuur van December! Ook voor het gsm abonnement kan ik al sinds December geen aankopen meer doen via google play! Waar ik ook PROXIMUS heb gecontacteerd en zij het zogezegd hebben opengezet om terug aankopen te kunnen doen! In mijn ogen is dit fraude en misbruik van de mensen hun geld! Op 1 miljoen mensen is dit goed verdiend! Het factuur van februari moest voor 20februari betaald worden dus vooruitbetalend op de maand maart want het eerst volgende komt pas rond 5 maart dus de resterende dagen die zijn afgesloten heb ik voor niets betaald! Fraude dus! Ik betaal potverdikke 143€ voor Flex S! Oktober was het 108€, november was het 251€, December 271€, januari 143€, februari 143€ SCHANDALIG! bij deze zeg ik mijn abonnement op! En raad niemand aan PROXIMUS aan te schaffen! OPLICHTERS! 

3 reacties

Martin
  • 33486 reacties
  • 4 maart 2025

TIP:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen om dit na te trekken. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 maart 2025

Zo heb mijn gegevens aangevuld! 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 5 maart 2025

@Vinyvanzelf Ik zie dat alle betalingen ondertussen zijn uitgevoerd.De opzeg is ingeleid via order R000000110000XCMAH.De abonnementen voor maart, daar gaat u maar moeten betalen tot datum van opzeg en niet voor een volledige maand.Groetjes,Joel

Reageer