Bij nazicht van de facturen die reeds betaald zijn en 1 niet betaald is(December 2024) zijn alsnog de diensten afgesloten! Ik heb jullie MEDEWERKERS bevraagt voor een afbetaling van het openstaande factuur maar werd geweigerd alsook dat de facturen erg hoog zijn en er opties zijn aangerekend die ik niet heb aangevraagd zoals PIXTV! Bij deze voer ik in dikke lijnen een klacht in! Omdat ik uiteindelijk de resterende facturen heb betaald op 1 na het factuur van December! Ook voor het gsm abonnement kan ik al sinds December geen aankopen meer doen via google play! Waar ik ook PROXIMUS heb gecontacteerd en zij het zogezegd hebben opengezet om terug aankopen te kunnen doen! In mijn ogen is dit fraude en misbruik van de mensen hun geld! Op 1 miljoen mensen is dit goed verdiend! Het factuur van februari moest voor 20februari betaald worden dus vooruitbetalend op de maand maart want het eerst volgende komt pas rond 5 maart dus de resterende dagen die zijn afgesloten heb ik voor niets betaald! Fraude dus! Ik betaal potverdikke 143€ voor Flex S! Oktober was het 108€, november was het 251€, December 271€, januari 143€, februari 143€ SCHANDALIG! bij deze zeg ik mijn abonnement op! En raad niemand aan PROXIMUS aan te schaffen! OPLICHTERS!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.