Skip to main content

pickx app slecht!

  • 17 januari 2020
  • 9 reacties
  • 548 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties

Op ios (recente ipad of iphone) is de app megatraag...duurt soms een minuut om op te starten en crashes regelmatig...op android is het een pak stabieler. Verder nog steeds geen apple tv streaming ondersteuning. Op google chromecast crashed het ook regelmatig.

 

maw zeeeeeeeer ondermaatse app waarbij de ontwikkelaars klaarblijkelijk de bugs en problemen niet opgelost krijgen.

 

denk dat ik volgend jaar terugkeer naar telenet...hun app werkt tenminste wel...op alle platformen...

9 reacties

Jamo
  • Motivator
  • 279 reacties
  • 18 januari 2020

Heb je de Yugo app van Telenet al gebruikt. Omdat ik de Picx app niet kan gebruiken om te casten was ik eens wat reviews aan het lezen over de Yugo app en deze kwam er nog slechter uit dan de pick app.


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 18 januari 2020
Jamo schreef:

Heb je de Yugo app van Telenet al gebruikt. Omdat ik de Picx app niet kan gebruiken om te casten was ik eens wat reviews aan het lezen over de Yugo app en deze kwam er nog slechter uit dan de pick app.

Ben eind 2018 overgestapt van Telenet naar glasvezel van Proximus dus ja ik ken de app van Telenet heel goed...nooit problemen mee gehad. De app van proximus verknoeid het voor mij totaal want ik gebruik die echt veel (woon nl door de week ih buitenland)… over de glasvezel in huis en mobiel bellen ben ik tevreden.


Martin
  • 33395 reacties
  • 18 januari 2020

Ter info: het laatste dat ik hier nog gelezen heb van Prox dat ze voor de Pickx iOS versie nog bezig zijn om het probleem op te lossen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 234 reacties
  • 18 januari 2020

Ja idd, die picks app op ios is een drama. Er lopen hier al verschillende topics over maar er wordt niks mee gedaan. Nu is de chromecast functie weer weg. Vorige keer heeft dit bijna een jaar geduurd. Eerlijk, mijn geduld begint stilletjes aan op te geraken. Heb vroeger nooit aan overstappen gedacht maar nu……..


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 18 januari 2020
pdrke schreef:

Ja idd, die picks app op ios is een drama. Er lopen hier al verschillende topics over maar er wordt niks mee gedaan. Nu is de chromecast functie weer weg. Vorige keer heeft dit bijna een jaar geduurd. Eerlijk, mijn geduld begint stilletjes aan op te geraken. Heb vroeger nooit aan overstappen gedacht maar nu……..

Same here… firma’s zoals proximus moeten snappen dat mensen (en vooral jongeren) tegenwoordig helemaal anders tv kijken en als die centrale app dan zo ruk is dan stap je al snel over...


Martin
  • 33395 reacties
  • 18 januari 2020

De vraag blijft bij nog altijd: waar zit de meest zwakke/meest vertragende schakel in de totale keten in het verwezenlijken/debuggen v/h eindproduct “pick app”

de keten bestaande uit Prox > hun software ontwikkelaar > eindcontrole/toestemming door Apple/app store beschikbaarheid ?

Ik zou verwachten dat dit hun software ontwikkelaar is want Apple vraagt toch ook niet leiver dat deze app beschikbaar is in hun app store! net zoals Prox.


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 18 januari 2020
Martin schreef:

De vraag blijft bij nog altijd: waar zit de meest zwakke/meest vertragende schakel in de totale keten in het verwezenlijken/debuggen v/h eindproduct “pick app”

de keten bestaande uit Prox > hun software ontwikkelaar > eindcontrole/toestemming door Apple/app store beschikbaarheid ?

Ik zou verwachten dat dit hun software ontwikkelaar is want Apple vraagt toch ook niet leiver dat deze app beschikbaar is in hun app store!

Hun software ontwikkelaar...ik mag hopen dat zulke belangrijke app gewoon in house ontwikkeld wordt en dat ze er kort op zitten.

zal me eerlijk gezegd ook wordt wezen, ik wil enkel een werkende app...


Martin
  • 33395 reacties
  • 18 januari 2020

dat begrijp ik dat het je worst  zal wezen maar het is juist iets dat ik mij afvraag; met een beetje hoop van daar wat meer duidelijkheid in te krijgen.

Ik ben er niet zo zeker van dat prox dit deze app louter en alleen ontwerpt en verder afwerkt net zoals de software op hun decoders, als je kunt beroep doen op specialisten die dagdagelijks niks anders doen dan apps ontwikkelen dit dan zou dit theoretisch ook te verkiezen zijn, nee ?  en voor hen speelt ook kosten/baten analyse mee, maar ik begrijp dat de eindgebruiker daar geen boodschap aan heeft die wil alleen dat alle feilloos werkt :slight_smile:


Jamo
  • Motivator
  • 279 reacties
  • 20 januari 2020
vtrke schreef:
Jamo schreef:

Heb je de Yugo app van Telenet al gebruikt. Omdat ik de Picx app niet kan gebruiken om te casten was ik eens wat reviews aan het lezen over de Yugo app en deze kwam er nog slechter uit dan de pick app.

Ben eind 2018 overgestapt van Telenet naar glasvezel van Proximus dus ja ik ken de app van Telenet heel goed...nooit problemen mee gehad. De app van proximus verknoeid het voor mij totaal want ik gebruik die echt veel (woon nl door de week ih buitenland)… over de glasvezel in huis en mobiel bellen ben ik tevreden.


Dat is goed om te weten. Dan heb ik nog een optie als het probleem met casten niet opgelost raakt. Liever wat meer betalen voor iets dat werkt. ;)


Reageer