Ik heb via mijn smartphone een extra optie willen activeren voor mijn dochter die in deze vakantie periode over haar mobiele data zit.
Nu heb ik per ongeluk "omdat het hele platform op proximus site zo duidelijk is ? " een verkeerde optie gekozen, ipv extra data heb ik beltegoed geactiveerd wat ze niet van doen heeft . Ik schaf dus extra data toe ,, en probeer dus zo snel mogelijk proximus te contacteren om dit recht te zetten. Maar zoals tegenwoordig de trend is kan je niemand aan de lijn krijgen! Dan maar laten terug bellen. Daar heb ik te horen gekregen dat ze niets kunnen doen? Dus alleen opties activeren gaat zonder problemen en is direct geregeld! Maar dat ongedaan maken... ho maar dat gaat niet lukken hoor ?
Dus hebben ze mij aangeraden om een klacht in te dienen... ja die procedure om tot een klacht te komen is zo omslachtig dat ik het opgegeven heb.
Dus langs deze weg hoop ik dat een medewerker mij wel kan helpen ... zonder mij weer voor de zoveelste keer door te verwijzen naar een onduidelijke website waar ze alle moeite van de wereld doen om het de klant zo moeilijk mogelijk maken om het is eender wat te raadplegen. Q
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.