Skip to main content

Technisch defect


Al sinds zaterdag 16/03/19 hebben wij technische problemen met tv internet en telefoon,tel werkte niet meer,internet zeer traag en tv storingen. tegen de avond lag alles volledig plat.
Op de site van internet staat dat er zelfs op zaterdag techniekers beschikbaar zijn maar wij moesten wel wachten tot di 19/03/19 vooraleer een technieker kon langskomen.Dat er in het wk-nd niemand beschikbaar is daar kan ik nog mee leven.Nu vndg is de technieker langsgeweest en het probleem zou in de bekabeling in de grond zitten toen ik vroeg wnnr men dat komt repareren zei de technieker dat het een wk kan duren en dat vind ik echt niet kunnen dat is toch geen service.Als dit klopt betaal ik nog liever het dubbele bij een andere provider.

2 reacties

Martin
  • 33501 reacties
  • 19 maart 2019
Ze zullen eerst toelating moeten aanvragen en fiat krijgen om de stoep (en mss verder) op te smijten!

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 19 maart 2019
Leo,

Ik heb dit even nagekeken. Er zijn laswerken nodig om het problem met de kabel op te lossen. Duurt toch meestal ongeveer 1 week om zo een interventie uit te kunnen voeren. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reageer