Klanten weg ? Hoe komt dat toch ?
Het is een feit, dat je bij Proximus, wegens hun grootte gewoon 'slechts een nummer bent''.
Het is bijzonder frustrerend dat ze wegens ''veel te groot zijn'' geen oog meer hebben voor de klant.
Helaas heb ik zelf de conclusie getrokken om weg te gaan, na klant te zijn sinds maart 1983.
- discovery line afgeschaft
- studenten in huis korting afgeschaft
- gezinsbond korting afgeschaft
en dat allemaal zonder verwittiging.
Laten verleiden om een ''pack'' te kopen ?
Pack wordt altijd maar duurder en duurder. Van 49€ per maand naar bijna 80€/maand.
Technische errors.
- ruis op de lijn
- punten inruilen verdwenen
- het verschil niet weten tussen de verschillende routers
etc etc
Jammer maar helaas. Langzamaan worden mensen wakker.
De kosten die je boven vermeld hebt, zijn er ergens bij gekomen via kleine lettertjes (tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ , Norton Security 5 € ) en klanten die slapen en een domicilieering hebben............
Tel maar uit je winst op grote schaal.
Als je inlogt op ''my proximus'' staat er ook standaard dat alles ok is, ookal is er een lopende klacht.
Enfin, wil je de hele Belgacom/Proximus ''lezen'' kijk dan op m'n blog :
https://wp.me/P47XiJ-a
😵
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.