Vraag

Wel posters, geen antwoord(en)

  • 10 February 2023
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1

 

Mooie poster, maar als je belt naar het nummer, wordt er nooit opgenomen of teruggebeld.  Bel je de algemene nummers van Proximus, hoort men het donderen in Keulen...


8 reacties

heb je het al eens nagetrokken via deze links :

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Zijn uw vragen beantwoordt via de info van @Martin   Groetjes,Joel

Reputatie 1

@geert-claes Zijn uw vragen beantwoordt via de info van @Martin   Groetjes,Joel

Nee.  Dat was ook de vraag niet.

@geert-claes geef best meer details wat je exact  wilt weten zodat de PX moderetoren je ook meer details  kunnen geven.

Reputatie 1

Ik herphraseer :

Proximus hangt een poster aan de ingang met de mededeling “Fiber is beschikbaar in dit gebouw".   Bel je naar het nummer dat er op staat, is er geen gehoor (wordt niet opgenomen, bij het inspreken van een bericht op het AA, wordt er niet terug gebeld).  Bel je naar de algemene nummers van Proximus, dan zegt men dat “fiber niet beschikbaar is en we weten ook niet wanneer".   De vraag : Hangt Proximus zomaar posters op met nummers die niet bemand zijn, of zijn de algemene diensten van Proximus niet geïnformeerd over wat wel en niet beschikbaar is aan eigen diensten ?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Het is wel de bedoeling dat men u tenminste terug contacteert.Ik ga het laten navragen en houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel 

Reputatie 1

Beste @Joel M,

We zijn 5 dagen verder en heb ik nog geen antwoord of informatie mogen ontvangen.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Ze gaan u vandaag of morgen hierover bellen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer