Mooie poster, maar als je belt naar het nummer, wordt er nooit opgenomen of teruggebeld. Bel je de algemene nummers van Proximus, hoort men het donderen in Keulen...
Mooie poster, maar als je belt naar het nummer, wordt er nooit opgenomen of teruggebeld. Bel je de algemene nummers van Proximus, hoort men het donderen in Keulen...
Beste
We zijn 5 dagen verder en heb ik nog geen antwoord of informatie mogen ontvangen.
mvg
Ik herphraseer :
Proximus hangt een poster aan de ingang met de mededeling “Fiber is beschikbaar in dit gebouw". Bel je naar het nummer dat er op staat, is er geen gehoor (wordt niet opgenomen, bij het inspreken van een bericht op het AA, wordt er niet terug gebeld). Bel je naar de algemene nummers van Proximus, dan zegt men dat “fiber niet beschikbaar is en we weten ook niet wanneer". De vraag : Hangt Proximus zomaar posters op met nummers die niet bemand zijn, of zijn de algemene diensten van Proximus niet geïnformeerd over wat wel en niet beschikbaar is aan eigen diensten ?
Nee. Dat was ook de vraag niet.
heb je het al eens nagetrokken via deze links :
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.