Maandagmiddag (1/8) werd bij het aansluiten van de elektriciteit van onze woning de fiber uit het binnenstopcontact los getrokken tijdens de graafwerken.
De technische dienst van Proximus werd op de hoogte gebracht rond 13u (ticket referentie: 2254372457).
Diezelfde dag kwam er een technieker langs om vast te stellen dat de fiber gelast moest worden.
De dag erna komt er in de avond opnieuw een technieker langs om exact dezelfde vaststelling te doen.
Ondanks deze 2 bezoeken, meer dan 10 telefoons met de technische dienst en ondanks een herstelgarantie binnen de 24u is er nu, 50u later, nog steeds geen oplossing.
Er dient een FIS-technicus te komen om de fiber te lassen, maar dit lijkt Proximus niet voor elkaar te krijgen.
Iedereen die ik aan de lijn krijg zegt dat een andere dienst er mee bezig is, dat ik moet wachten en dat ze verder niets kunnen doen, dit kan toch niet voor zo een ‘banaal’ probleem.
Mijn echtgenote is huisarts en moet in het kader van wachtdiensten telefoons kunnen ontvangen.
Aangezien we in de woning geen mobiel bereik hebben is de Proximus-lijn cruciaal.
We betalen bewust extra voor een business abo owv de herstelgarantie binnen 24u, maar dit lijken loze beloftes.