Beste
Mijn gsm is gepikt, en nu heb ik voor de verzekering mijn aankoopbewijs nodig. Dit vindt ik echter niet terug. Ik heb mijn toestel samen met mijn abonnement aangekocht.
Beste
Mijn gsm is gepikt, en nu heb ik voor de verzekering mijn aankoopbewijs nodig. Dit vindt ik echter niet terug. Ik heb mijn toestel samen met mijn abonnement aangekocht.
Beste antwoord door Martin
Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie zetten. bv als de aankoop via ee shop zou gebeurd zij , in welke shop enz...
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.