Skip to main content
Vraag

decoder v7

  • October 20, 2021
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Vandaag weer 3 keer na elkaar de decoder opnieuw moeten opstarten. Beeld en klank vallen constant weg, opnames lopen constant vast of vallen uit. Elke dag opnieuw problemen met dat ding.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 21, 2021

als het mogelijk is best de decoder rechtstreeks verbinden met een utp netwerkkabel aan de bbox.

en mss kun je eens kijken welke software versie je hebt en update mogelijk is 

Decoder software versie opvragen V7 decoder:
Instellingen > Systeeminfo > middleware versie: PXM-SW-3.53.1

Men kan de update eventueel ook forceren door naar ‘instellingen’ te gaan,
daarna apparaatvoorkeuren - over systeem - upgrade.
en zien welke melding daar staat van softwareversie

Ter info: V7 Stand van zaken | Proximus Forum


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 21, 2021

@Sanderdm 

Heb je de decoder al eens een software reset gegeven?

Zoals in dit filmpje: Reset Android TV Box via de afstandsbediening - YouTube

 

Groeten

Geert