@Zoenker klopt deze zijn niet compatibel.hiervoor is er een V2
FYI: PX moderator kan die via Bpost bezorgen
met de retourlabels die dan opgestuurd worden kan je de oude via Bpost terugsturen.
Martin schreef:
FYI: PX moderator kan die via Bpost bezorgen
met de retourlabels die dan opgestuurd worden kan je de oude via Bpost terugsturen.
@Zoenker je sticht wel verwarring door 3 berichten te posten over de zelfde vraag, seffens ontvang je de boosters 3 maal !-)
Dit was per ongeluk, de site bleef hangen toen ik mijn vraag poste. Ik zou gewoon terug internet willen. Proximus is hier in de fout en ik voel mij absoluut niet geholpen. Proximus is totaal onbereikbaar, via telefoon word ik in het rond gestuurd, via app word ik enkel richting 1 of andere AI bot gestuurd die mij ook niet kan helpen.
= wacht op een Proximus moderator die u vanaf morgen een oplossing kan bieden t.t.z. u nieuwe v2 boosters laten bezorgen via Bpost en vragen uw v1 boosters gratis m.b.v. retrourtickets terug te sturen via Bpost
ik begrijp trouwens niet waarom @Luc.M dit probleem niet direct opgelost heeft (misverstand?)
Zoenker schreef:
Dit was per ongeluk, de site bleef hangen toen ik mijn vraag poste. Ik zou gewoon terug internet willen. Proximus is hier in de fout en ik voel mij absoluut niet geholpen. Proximus is totaal onbereikbaar, via telefoon word ik in het rond gestuurd, via app word ik enkel richting 1 of andere AI bot gestuurd die mij ook niet kan helpen.
@ Dat brengen ze morgen wel in orde en bij sommige packs zijn er zelfs twee boosters inbegrepen, maar dat zullen ze dan wel vaststellen naar gelang het Pack je hebt.
NB: normaal zal die Bot je doorschakelen als er vastgesteld wordt dat je blijft vragen stellen, maar ik geef het toe het staat volgens mij nog in zijn kinderschoenen en heeft die Bot nog veel bij te leren ;-))
Dag @Zoenker zoals hierboven al geschreven zullen we deze omruilen, dossier 53018033 is hiervoor in behandeling. Groetjes, Heidi
@Zoenker Deze ga je vandaag ontvangen. groetjes Luc