ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
ik heb een vraag over het terugsturen van apparaten. Een goeie week geleden is er bij mijn ouders een technieker langsgeweest en heeft een decoder vervangen en een nieuwe booster geplaatst. Aangezien het probleem niet was verholpen met de booster heeft de technieker die booster terug weggenomen. De technieker zei dat ze die apparaten dan maar eens moesten “binnensteken” - in de winkel dus. Mijn moeder met de fiets naar de proximus-shop en kreeg het antwoord dat zij de apparaten met de post moest terugsturen. Maar hoe doe je dat, blijkbaar met een sticker-systeem maar waar haal je dat? ik dacht dat mijn vader een mail zou krijgen met instructies maar dat is nog altijd niet gebeurd. Wat valt ons te doen?
De reactie van Proximus-mederkers op dit publieke forum afwachten, zij kunnen u deze retourlabels om gratis apparatuur terug te bezorgen via Bpost nog overmaken (zij zijn waarschijnlijk pas terug op dit forum vanaf morgen)
De tracking code van Bpost ook enige tijd na terugsturen bijhouden veiligheidshalve
is niet duidelijk welke weg ik moet volgen, kies ik “al gecontacteerd” als de technieker zelf al is langsgeweest? en in de volgende stap laat hij leveringsmethode zien, maar het is geleverd door technieker?
Best voorstel van @tina.b hieronder opvolgen om van Proximus per e-mail retourlabels te bekomen om nieuwe (nutteloze) booster en oude (defecte) decoder achtergelaten door technieker gratis terug te sturen via Bpost
vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
maar zoals ik in mijn eerste bericht al aangehaald heb is dat prox je de retourlabel moet opsturen om op de doos te kleven om in de post binnen te brengen
@herbert60 Ik heb de opzeg van de WiFibooster juist ingeleid via order R000000110000GSE6E.De labels gaan nu automatisch volgen op mailadres fb026XXX@skynet.be.Kijk ook altijd in de spam,junkmail box.Groetjes,Joel
normaal worden die per mail opgestuurd, ook altijd eens de spam folder bekijken of ze daar niet terecht komen, als je ze niet binnenkort ontvangt dan kan iemand van het proximus forumteam je deze altijd opnieuw opsturen.
@danny195 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Net een mailtje gestuurd naar je Skynet-adres met het label in bijlage. Groetjes, Antonella
Wil mijn oude decoder retourneren, na ontvangst van nieuwe. Geen sticker ontvangen. Ondanks telefonisch onderhoud nog steeds niets ontvangen. Gelieve hiervoor het nodige te doen.
ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Bladzijde 8 / 13
DANKU
hallo allemaal,
ik heb een vraag over het terugsturen van apparaten. Een goeie week geleden is er bij mijn ouders een technieker langsgeweest en heeft een decoder vervangen en een nieuwe booster geplaatst. Aangezien het probleem niet was verholpen met de booster heeft de technieker die booster terug weggenomen. De technieker zei dat ze die apparaten dan maar eens moesten “binnensteken” - in de winkel dus. Mijn moeder met de fiets naar de proximus-shop en kreeg het antwoord dat zij de apparaten met de post moest terugsturen. Maar hoe doe je dat, blijkbaar met een sticker-systeem maar waar haal je dat? ik dacht dat mijn vader een mail zou krijgen met instructies maar dat is nog altijd niet gebeurd. Wat valt ons te doen?
als iemand van de proximus medewerkers hier zal langskomen dan kunnen zij de retourlabels opsturen zodat je deze kan terugsturen.
Fyi
De reactie van Proximus-mederkers op dit publieke forum afwachten, zij kunnen u deze retourlabels om gratis apparatuur terug te bezorgen via Bpost nog overmaken (zij zijn waarschijnlijk pas terug op dit forum vanaf morgen)
De tracking code van Bpost ook enige tijd na terugsturen bijhouden veiligheidshalve
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
is niet duidelijk welke weg ik moet volgen, kies ik “al gecontacteerd” als de technieker zelf al is langsgeweest? en in de volgende stap laat hij leveringsmethode zien, maar het is geleverd door technieker?
Best voorstel van @tina.b hieronder opvolgen om van Proximus per e-mail retourlabels te bekomen om nieuwe (nutteloze) booster en oude (defecte) decoder achtergelaten door technieker gratis terug te sturen via Bpost
vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
toestel defect / ander toestel / je huurt het toestel / wifi booster /Bpost levering thuis /Mijn oud toestel terugsturen.
maar zoals ik in mijn eerste bericht al aangehaald heb is dat prox je de retourlabel moet opsturen om op de doos te kleven om in de post binnen te brengen
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
Ik geef de gegevens van mijn ouders zo vlug mogelijk in, dan kunnen jullie dat even bekijken
gegevens van mijn vader zijn in het profiel ingegeven. Ik hoop dat de stickers kunnen opgestuurd worden. hartelijk dank Tina
@herbert60 Ik heb de opzeg van de WiFibooster juist ingeleid via order R000000110000GSE6E.De labels gaan nu automatisch volgen op mailadres fb026XXX@skynet.be.Kijk ook altijd in de spam,junkmail box.Groetjes,Joel
ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder v7 ipv v5 . maar ik heb geen labels om de oude v5 naar proximus te sturen.
danny
normaal worden die per mail opgestuurd, ook altijd eens de spam folder bekijken of ze daar niet terecht komen, als je ze niet binnenkort ontvangt dan kan iemand van het proximus forumteam je deze altijd opnieuw opsturen.
@Martin ik heb in mijn spambox gekeken . niets te zien daar.
hallo Joel, is het mogelijk als mijn vader nog geen mail heeft ontvangen?
hartelijk dank
@herbert60 De mail komt er vandaag nog aan, mijn excuses. Groetjes, Antonella
hartelijk dank daarvoor
AntonellaD schreef:
@herbert60 De mail komt er vandaag nog aan, mijn excuses. Groetjes, Antonella
hallo Antonella, is het mogelijk dat die mail voor die retourtickets nog niet is verstuurd?
hartelijk dank
@herbert60 Ook niks in de spam? Ik heb het nu opnieuw verzonden naar jouw hotmail e-mailadres. Groetjes, Antonella
@danny195 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Net een mailtje gestuurd naar je Skynet-adres met het label in bijlage. Groetjes, Antonella
Wil mijn oude decoder retourneren, na ontvangst van nieuwe. Geen sticker ontvangen. Ondanks telefonisch onderhoud nog steeds niets ontvangen. Gelieve hiervoor het nodige te doen.
Groeten,
Lydia
geen mail met bijlagen ontvangen , ook in de spam map kijken en anders kan iemand van proximus de retour labels terug opsturen.
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.