ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
- Community
- Archieven
- Archives 2020-2023
- Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster
Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster
- 26 augustus 2020
- 321 reacties
- 12548 Bekeken
Toon eerste bericht
321 reacties
- Apprentice
- 3 reacties
- 26 augustus 2020
Tina,
Bedankt voor de bevestiging.
Mvg,
Koen
- 34569 reacties
- 26 augustus 2020
Ter info: Als iemand van Prox zelf hier de draad opneemt zullen ze deze wel naar je opsturen, best ook altijd eens kijken of ze niet in de spam folder terecht gekomen zijn.
- Moderator
- 2238 reacties
- 28 augustus 2020
- Auteur
- Apprentice
- 3 reacties
- 28 augustus 2020
62xxxxx31 is mijn klantnummer
- 34569 reacties
- 28 augustus 2020
ter info: klant gegevens zet je (vul je aan) best ook in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
- Moderator
- 2238 reacties
- 28 augustus 2020
- Apprentice
- 1 reactie
- 2 september 2020
Ik heb mijn huur van mijn tweede decoder stopgezet. Nu moet ik deze opsturen via Bpost maar het is nog een oude decoder . Onze andere oude decoder die werd vervangen door een nieuwe mochten we gewoon deponeren in het containerpark. Mag dat met deze decoder ook daarvoor kregen we nog geen nieuwe decoder.
- 34569 reacties
- 2 september 2020
Als het een oude V4 decoder is zal je die niet moeten terugsturen, tenzij de proximus forum medewerkers mij tegenspreken seffens al ze hier de draad opnemen.
- Apprentice
- 3 reacties
- 2 september 2020
Beste
Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen. Kunnen jullie deze sturen aub?
Mvg
Tom
- 34569 reacties
- 2 september 2020
Morgen zullen ze die wel voor je opnieuw opsturen als ze hier terug de draad opnemen
- Moderator
- 2238 reacties
- 3 september 2020
- Auteur
- Apprentice
- 3 reacties
- 4 september 2020
Beste Joel,
ik heb nog steeds geen retourlabel mogen ontvangen. Ik heb ook mijn spam folder nagezien. Kan u dit nazien? Anders breng ik de decoder en modem binnen in een proximus winkel. Dit gaat misschien vlotter gaan? Ik ben ondertussen al sinds 10 augustus via verschillende kanalen in contact met jullie voor dit retourlabel, dit zonder succes. Mvg, Robin
- 471 reacties
- 4 september 2020
Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...
- Auteur
- Apprentice
- 3 reacties
- 4 september 2020
Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...
Dat is het probleem niet. Ik heb een bevestiging gehad van een medewerker van Proximus voor de verzending van het retourlabel, inclusief het (correcte) e-mail adres waar ze deze naar zullen sturen. Toch bedankt. Mvg Robin
- 34569 reacties
- 5 september 2020
maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.
- Apprentice
- 3 reacties
- 5 september 2020
Beste,
mijn gegevens zijn aangevuld op mijn profiel. Zouden jullie de label kunnen mailen aub?
alvast bedankt
mvg,
Tom
- Legend
- 3219 reacties
- 7 september 2020
- Legend
- 3219 reacties
- 7 september 2020
- Apprentice
- 1 reactie
- 7 september 2020
Ik heb ook geen retourlabel ontvangen. Ik vind het ook niet onder mijn bestellingen in MyProximus zoals aangegeven in het online hulp.
- Apprentice
- 3 reacties
- 7 september 2020
Bedankt Antonella,
goed aangekomen.
mvg,
Tom
- Legend
- 3219 reacties
- 7 september 2020
- Apprentice
- 4 reacties
- 12 september 2020
Dag
Ze hebben mij nieuwe 3 tv decorder v5 compact - swap afgestuurd maar de verkeerde ze hadden mij de decoder v 7 belooft die ik gevraagd had de decorder v7 .
Dus heb ik die decorder v5 compact - swap maar terug gestuurd naar proximus Carleroi
Dank u wittemans
- 34569 reacties
- 12 september 2020
FYI: Maandag pas komen de proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen je dan hiermee verder helpen.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.
ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Tina,
Bedankt voor de bevestiging.
Mvg,
Koen
Ter info: Als iemand van Prox zelf hier de draad opneemt zullen ze deze wel naar je opsturen, best ook altijd eens kijken of ze niet in de spam folder terecht gekomen zijn.
62xxxxx31 is mijn klantnummer
ter info: klant gegevens zet je (vul je aan) best ook in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
Ik heb mijn huur van mijn tweede decoder stopgezet. Nu moet ik deze opsturen via Bpost maar het is nog een oude decoder . Onze andere oude decoder die werd vervangen door een nieuwe mochten we gewoon deponeren in het containerpark. Mag dat met deze decoder ook daarvoor kregen we nog geen nieuwe decoder.
Als het een oude V4 decoder is zal je die niet moeten terugsturen, tenzij de proximus forum medewerkers mij tegenspreken seffens al ze hier de draad opnemen.
Beste
Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen. Kunnen jullie deze sturen aub?
Mvg
Tom
Morgen zullen ze die wel voor je opnieuw opsturen als ze hier terug de draad opnemen
TBI: Je profile → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Beste Joel,
ik heb nog steeds geen retourlabel mogen ontvangen. Ik heb ook mijn spam folder nagezien. Kan u dit nazien? Anders breng ik de decoder en modem binnen in een proximus winkel. Dit gaat misschien vlotter gaan? Ik ben ondertussen al sinds 10 augustus via verschillende kanalen in contact met jullie voor dit retourlabel, dit zonder succes. Mvg, Robin
Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...
Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...
Dat is het probleem niet. Ik heb een bevestiging gehad van een medewerker van Proximus voor de verzending van het retourlabel, inclusief het (correcte) e-mail adres waar ze deze naar zullen sturen. Toch bedankt. Mvg Robin
maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.
Beste,
mijn gegevens zijn aangevuld op mijn profiel. Zouden jullie de label kunnen mailen aub?
alvast bedankt
mvg,
Tom
Maandag komt het proximus forumteam hier terug langs.
Ik heb ook geen retourlabel ontvangen. Ik vind het ook niet onder mijn bestellingen in MyProximus zoals aangegeven in het online hulp.
Bedankt Antonella,
goed aangekomen.
mvg,
Tom
Dag
Ze hebben mij nieuwe 3 tv decorder v5 compact - swap afgestuurd maar de verkeerde ze hadden mij de decoder v 7 belooft die ik gevraagd had de decorder v7 .
Dus heb ik die decorder v5 compact - swap maar terug gestuurd naar proximus Carleroi
Dank u wittemans
FYI: Maandag pas komen de proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen je dan hiermee verder helpen.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.
Related Topics
Best way to show answers on here - so you have to do via a quiz?icon
Community questionsHow do you run a quiz so that people can go through questions at their own pace?icon
Community questionsHow to use Slido for Zoom Meetings
ZoomTroubleshooting Slido for PowerPoint on Windows
PowerPointHow to lead and facilitate virtual team meetings
Master your Facilitation Skills
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK