ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
- Community
- Archieven
- Archives 2020-2023
- Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster
Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster
- 26 augustus 2020
- 321 reacties
- 12534 Bekeken
Toon eerste bericht
321 reacties
- Legend
- 3219 reacties
- 14 september 2020
https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
- 34450 reacties
- 14 september 2020
Het Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?
- Legend
- 3219 reacties
- 14 september 2020
Het Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?
Dat klopt inderdaad.
Groetjes,
Antonella
- Practitioner
- 39 reacties
- 8 oktober 2020
Beste iedereen
Ik heb vandaag een nieuwe decoder ontvangen en moet uiteraard de oude terugsturen.
Zelf veronderstel ik dat het dan ook gaat om decoder + afstandsbediening + netstroomkabel, is dit nog steeds correct, of gaat het echt enkel om de decoder? Ik vraag dit omdat er op het papier stond: enkel decoder geen kabels of accessoires, maar vond dit niet overdreven duidelijk (ik meen mij te herinneren dat het vroeger was zoals ik het hierboven vermeld heb?)
Met vriendelijke groeten
- 34450 reacties
- 8 oktober 2020
normaal bij een omruiling moet je enkel de decoder en netadapter terugsturen.
- Practitioner
- 39 reacties
- 8 oktober 2020
Hartelijk welbedankt voor het snelle antwoord Martin! Dit zal ik zo doen!
Afstandsbediening gaat naar containerpark
Met vriendelijke groeten
- 34450 reacties
- 8 oktober 2020
Anders moet je gewoon afwachten wat iemand van het proximus forumteam dit even natrekt over welke decoder het gaat want ik kan dit niet natrekken.
- Practitioner
- 39 reacties
- 9 oktober 2020
Als je geen nieuwe afstandsbediening kreeg moet je de oude niet terugsturen uiteraard. Als je switch naar de android denk ik dan de afstandsbediening wel ook mee terug moet (want die kan je niet meer gebruiken). Goed dat je het vraagt, besef plots dat ik het zelf ook nog allemaal moet terugzenden :)
- 34450 reacties
- 9 oktober 2020
Als het om een ruildecoder gaat die je gekregen hebt dan zit er normaal gezien geen afstandsbediening bij omdat ze ervan uitgaan dat je reeds een afstandsbediening hebt en je deze dus bijhoudt om de ruildecoder te kunnen bedienen en om die reden moet je die natuurlijk niet terugsturen.
Het is zelfs zo dat er soms een ruil gebeurd naar een nieuwe recentere decoder waardoor de klant dan apart nog eens de afstandsbediening moeten laten ruilen omdat de oude remote niet de zelfde functionaliteit heeft dan de oude remote, als je zelf de beslissing neemt van de remote terug te sturen kan je ook het probleem hebben dat je dan achteraf moet melden dat er bij de ruildecoder geen remote bijzat en je de oude teruggestuurd hebt.
Maar nogmaals, dit kan alleen iemand die van proximus zelf is, uitmaken of die remote moet terug gestuurd worden.
- Practitioner
- 39 reacties
- 9 oktober 2020
Ok, ik zal dus de afstandsbediening er wél bijsteken want het gaat hem over de switch van een v5 decoder naar een v7 decoder.
Ik zal dus decoder + netadapter + afstandsbediening terugsturen.
Bedankt voor jullie hulp!
- 34450 reacties
- 9 oktober 2020
- Apprentice
- 4 reacties
- 10 oktober 2020
Ik ontvang graag ook een nieuw label.
Ook met adres graag op het label. Zodat ik het kan opsturen vanuit Nederland
Alvast bedankt
- Expert
- 4472 reacties
- 10 oktober 2020
Ik vrees dat de Proximus-retourticketten u enkel toelaten het betrokken toestel in een Bpost-kantoor/punt af te geven

- 34450 reacties
- 10 oktober 2020
Indien het eventueel om een bbox2 moest gaan dan moet je die niet terugsturen vanaf bbox3 wel; net zoals je geen v4 decoder meer moet terugsturen.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.
- Apprentice
- 4 reacties
- 11 oktober 2020
bedankt voor de reactie.
ik ben niet in staat om het pakket op te sturen vanuit België.
het lijkt me enigszins normaal dat dit mogelijk moet zijn, vanuit een ander land.
ook met de huidige reisadviezen, is het niet verstanding.
ik ben nu woonachtig in een risico gebied.
graag hoor ik een oplossing.
- 34450 reacties
- 11 oktober 2020
- Moderator
- 1818 reacties
- 12 oktober 2020
- Moderator
- 2218 reacties
- 13 oktober 2020
- Moderator
- 2218 reacties
- 13 oktober 2020
- Practitioner
- 39 reacties
- 13 oktober 2020
Dag iedereen
Ik heb het nog eens voor de zekerheid nagevraagd aan
Met vriendelijke groeten
klok
- Practitioner
- 26 reacties
- 21 oktober 2020
Beste,
ik heb een nieuwe decoder ontvangen en ik zou graag mijn oude decoder terugsturen naar Proximus.
Jammer genoeg heb ik geen retourlabel voor bpost ontvangen.
Zou u mij zo’n label willen bezorgen aub?
- 34450 reacties
- 21 oktober 2020
Proximus medewerkers kunnen die terug opsturen als ze hier de draad opnemen.
ook eens kijken in de spamfolder.
NB: indien het een omruil van een oude V4 decoder zou betreffen dan moet die niet meer teruggestuurd worden en bestemd voor het recyclage park.
ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
Het Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?
Het Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?
Dat klopt inderdaad.
Groetjes,
Antonella
Beste iedereen
Ik heb vandaag een nieuwe decoder ontvangen en moet uiteraard de oude terugsturen.
Zelf veronderstel ik dat het dan ook gaat om decoder + afstandsbediening + netstroomkabel, is dit nog steeds correct, of gaat het echt enkel om de decoder? Ik vraag dit omdat er op het papier stond: enkel decoder geen kabels of accessoires, maar vond dit niet overdreven duidelijk (ik meen mij te herinneren dat het vroeger was zoals ik het hierboven vermeld heb?)
Met vriendelijke groeten
normaal bij een omruiling moet je enkel de decoder en netadapter terugsturen.
Hartelijk welbedankt voor het snelle antwoord Martin! Dit zal ik zo doen!
Afstandsbediening gaat naar containerpark
Met vriendelijke groeten
Anders moet je gewoon afwachten wat iemand van het proximus forumteam dit even natrekt over welke decoder het gaat want ik kan dit niet natrekken.
Als je geen nieuwe afstandsbediening kreeg moet je de oude niet terugsturen uiteraard. Als je switch naar de android denk ik dan de afstandsbediening wel ook mee terug moet (want die kan je niet meer gebruiken). Goed dat je het vraagt, besef plots dat ik het zelf ook nog allemaal moet terugzenden :)
Als het om een ruildecoder gaat die je gekregen hebt dan zit er normaal gezien geen afstandsbediening bij omdat ze ervan uitgaan dat je reeds een afstandsbediening hebt en je deze dus bijhoudt om de ruildecoder te kunnen bedienen en om die reden moet je die natuurlijk niet terugsturen.
Het is zelfs zo dat er soms een ruil gebeurd naar een nieuwe recentere decoder waardoor de klant dan apart nog eens de afstandsbediening moeten laten ruilen omdat de oude remote niet de zelfde functionaliteit heeft dan de oude remote, als je zelf de beslissing neemt van de remote terug te sturen kan je ook het probleem hebben dat je dan achteraf moet melden dat er bij de ruildecoder geen remote bijzat en je de oude teruggestuurd hebt.
Maar nogmaals, dit kan alleen iemand die van proximus zelf is, uitmaken of die remote moet terug gestuurd worden.
Ok, ik zal dus de afstandsbediening er wél bijsteken want het gaat hem over de switch van een v5 decoder naar een v7 decoder.
Ik zal dus decoder + netadapter + afstandsbediening terugsturen.
Bedankt voor jullie hulp!
Ik ontvang graag ook een nieuw label.
Ook met adres graag op het label. Zodat ik het kan opsturen vanuit Nederland
Alvast bedankt
Ik vrees dat de Proximus-retourticketten u enkel toelaten het betrokken toestel in een Bpost-kantoor/punt af te geven

Indien het eventueel om een bbox2 moest gaan dan moet je die niet terugsturen vanaf bbox3 wel; net zoals je geen v4 decoder meer moet terugsturen.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.
bedankt voor de reactie.
ik ben niet in staat om het pakket op te sturen vanuit België.
het lijkt me enigszins normaal dat dit mogelijk moet zijn, vanuit een ander land.
ook met de huidige reisadviezen, is het niet verstanding.
ik ben nu woonachtig in een risico gebied.
graag hoor ik een oplossing.
Dag iedereen
Ik heb het nog eens voor de zekerheid nagevraagd aan
Met vriendelijke groeten
klok
Beste,
ik heb een nieuwe decoder ontvangen en ik zou graag mijn oude decoder terugsturen naar Proximus.
Jammer genoeg heb ik geen retourlabel voor bpost ontvangen.
Zou u mij zo’n label willen bezorgen aub?
Proximus medewerkers kunnen die terug opsturen als ze hier de draad opnemen.
ook eens kijken in de spamfolder.
NB: indien het een omruil van een oude V4 decoder zou betreffen dan moet die niet meer teruggestuurd worden en bestemd voor het recyclage park.
Related Topics
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK