hi @JanA89
kan je je klantennr van je vaste diensten (tv) toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik na wat er misloopt
Ik heb zonet mijn klantennummer toegevoegd.
kan je de app nogmaals proberen ?
dit zou moeten werken voor je
In de app via smartphone krijg ik momenteel: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account - gebruik login van beheerder va het pack. Wat ik wel degelijk deed…
Via de web pagina geen verandering..
Pickx werkt niet op gsm, i-pad, pc of laptop.
klantnummer etc zijn wel toegevoegd echter zonder resultaat terwijl dit alles altijd goed heeft gewerkt.
na inloggen op de app word de app direct weer afgesloten
Fendt schreef:
Pickx werkt niet op gsm, i-pad, pc of laptop.
klantnummer etc zijn wel toegevoegd echter zonder resultaat terwijl dit alles altijd goed heeft gewerkt.
na inloggen op de app word de app direct weer afgesloten
hi, dit zou terug voor je moeten werken
kan je dit even proberen ?
@jonathandr Kan u ook nog mijn account linken aan Proximus Pickx. Alvast bedankt.
Jan,
Kan je dit nu even testen aub?