Waar kan ik eigenlijk mijn instellingen van myEpress inkijken alles is reeds gekoppeld , gebeurd dit door Proximus zelf . Heb daar nooit iets moeten voor doen …??
De koppeling wordt gelegd door Prox (naar gelang je er volgens je abo er recht op hebt) maar het activeren dat gebeurt niet door Proximus want de klant moet tenslotte de keuze hebben
Ik worstel met net hetzelfde probleem. Mijn abonnement geeft recht op het e-press abonnement en ook ik heb op de correcte manier de activatie gedaan en ik heb een geldig HLN-account. Ik krijg eveneens dezelfde melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. Start met lezen”, maar ik kan NOCH de digitale krant, NOCH de HLN+ artikels lezen, NOCH Topics….NIKS dus! Bij inloggen op mijn HLN-account staat (na activatie e-press) nog steeds “geen actief abonnement”.
Zonder u te willen ontmoedigen, kan ik u nu al zeggen, dit zal NOOIT (!!) in orde komen, noch van de kant van Proximus, noch van de kant van HLN. De een verwijst naar de ander, maar niemand doet iets (nuttigs) !
Dit probleem sleept bij mij nu reeds aan sinds 19 DECEMBER 2019 (!) Zelfs ondanks MEERMAALSE - bijna DAGELIJKSE (!) - verwoede pogingen via ALLE kanalen (chat, klacht per mail, dit forum, (urenlange!) telefoons met de helpdesk, de Proximus boetiek meermaals (!) bezocht, een dossier dat ervoor werd opgemaakt, de IT-afdeling die ermee bezig is, enz..enz...) en ook al meermaals de HLN klantendienst gecontacteerd, GERAAKT DIT NOOIT OPGELOST!! EN DIT NA MEER DAN EEN MAAND!!
Vandaag nog (!) belt men mij terug van Proximus dat “het probleem nu zou opgelost zijn”, maar- na (nòg maar eens!!) opnieuw activeren van mijn e-press - krijg ik dezelfde melding en HEB IK NOG STEEDS GEEN ABONNEMENT!! Met Proximus is het “WACHTEN OP GODOT”!!
Blijkbaar zijn dus niet alle klanten gelijk voor Proximus!! RONDUIT BEDROEVENDE SERVICE!!
Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.
@rudivandorsselaere ik heb je topic samengevoegd bij het reeds bestaande topic over My E-Press. Hier vind je namelijk al vele tips. Groetjes, Antonella
Na terug 5 pogingen is voor mij genoeg ,werkt gewoon NIET
Voor mij bestaat mypress niet meer
enkel krant lezen mits betalen wat ik ook probeer NIETS werkt en de oplossing komt er blijkbaar ook nie
Waar kan ik eigenlijk mijn instellingen van myEpress inkijken alles is reeds gekoppeld , gebeurd dit door Proximus zelf . Heb daar nooit iets moeten voor doen …??
De koppeling wordt gelegd door Prox (naar gelang je er volgens je abo er recht op hebt) maar het activeren dat gebeurt niet door Proximus want de klant moet tenslotte de keuze hebben
Ik worstel met net hetzelfde probleem. Mijn abonnement geeft recht op het e-press abonnement en ook ik heb op de correcte manier de activatie gedaan en ik heb een geldig HLN-account. Ik krijg eveneens dezelfde melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. Start met lezen”, maar ik kan NOCH de digitale krant, NOCH de HLN+ artikels lezen, NOCH Topics….NIKS dus! Bij inloggen op mijn HLN-account staat (na activatie e-press) nog steeds “geen actief abonnement”.
Zonder u te willen ontmoedigen, kan ik u nu al zeggen, dit zal NOOIT (!!) in orde komen, noch van de kant van Proximus, noch van de kant van HLN. De een verwijst naar de ander, maar niemand doet iets (nuttigs) !
Dit probleem sleept bij mij nu reeds aan sinds 19 DECEMBER 2019 (!) Zelfs ondanks MEERMAALSE - bijna DAGELIJKSE (!) - verwoede pogingen via ALLE kanalen (chat, klacht per mail, dit forum, (urenlange!) telefoons met de helpdesk, de Proximus boetiek meermaals (!) bezocht, een dossier dat ervoor werd opgemaakt, de IT-afdeling die ermee bezig is, enz..enz...) en ook al meermaals de HLN klantendienst gecontacteerd, GERAAKT DIT NOOIT OPGELOST!! EN DIT NA MEER DAN EEN MAAND!!
Vandaag nog (!) belt men mij terug van Proximus dat “het probleem nu zou opgelost zijn”, maar- na (nòg maar eens!!) opnieuw activeren van mijn e-press - krijg ik dezelfde melding en HEB IK NOG STEEDS GEEN ABONNEMENT!! Met Proximus is het “WACHTEN OP GODOT”!!
Blijkbaar zijn dus niet alle klanten gelijk voor Proximus!! RONDUIT BEDROEVENDE SERVICE!!
Mijn e-press is reeds gelinkt
Deze koppeling werkt gewoon niet. Krant is niet te lezen enkel via betalend abo. WERKT NIET
..
louter ter bijkomende info: Dat het soms totaal verkeerd loopt kun je ook afleiden van deze reactie van iemand anders
Alle zijn blijkbaar niet de enige met dit probleem .Zou zeggen doe ter iets aan. Valse reclame als het mij vr
Alle topics over e-press werden hier samengevoegd.
@Demulan Voor jou is dossier 44164982 hierover nog lopende.
Groetjes, Antonella
Ik probeer reeds van december om My Press in orde te krijgen samen met Proximus maar het is nog steeds niet beschikbaar. ik heb onder mijn producten geen knop staan van My e Press en er is me door medewerkers Proximus meermaals beloofd dit spoedig in orde te krijgen. Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van My E Press . Hopelijk lukt het langs deze weg.
@rudivandorsselaere ik heb je topic samengevoegd bij het reeds bestaande topic over My E-Press. Hier vind je namelijk al vele tips. Groetjes, Antonella
Ik zie helaas e-press niet bij mijn producten staan. Deze screenshot werd op de pc gemaakt. Dus geen verschil tussen pc en tablet.
En het activeren via deze onderstaande weg lukt ook niet dan ?
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.