hallo proximus als ik in nederland ben werkt mijn internet op mobile en als ik in belgie ben niet met verlaagde snelheid in nederland werkt het wel goed en in belgie niet ik begrijp het niet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
ja maar werkt bijna niet 4g in belgie ik heb er al last van sinds een week geleden in nederland werkt mijn 4g en in belgie niet goed ze zeggen je kan verder surfen tot volgende maand zonder extra kosten maar het werkt alleen in nederland
bij mobile flex als mijn 5gb is opgebruikt kan ik met verlaagde snelheid verder surfen en het werkt alleen in andere europese landen vorige maand werkte het in belgie en nu niet meer heel vreemd
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
zal zien meschien is het probleem al bekend en word het meschien wel opgelost
In het kader van de onbeperkte aanbiedingen worden volgende praktijken niet beschouwd als normaal en persoonlijk gebruik (niet-exhaustieve lijst) : • Wanneer de Klant meer dan 10.000 sms-berichten verstuurt per maand en/of 500 sms-berichten per dag. • Wanneer de Klant sms-berichten verstuurt naar meer dan 250 bestemmelingen per maand. • Wanneer de Klant regelmatig meer dan 6 uur per dag en/of 30 uur per week belt. • Wanneer de klant meer dan 100 GB per maand gebruikt.
Enkel Proximus-medeweerkers op dit publieke forum kunnen u toelichting verschaffen en/of een oplossing aanbieden
Normaal is het absoluut natuurlijk niet, daarom dat ik voorstelde om eens naar de Helpdesk 080022800 te bellen tijdens het weekend, aangezien ze hier in het weekend niet langskomen, alleen natuurlijk kan het zijn dat het nog lange wachttijden zijn maar als het niet op een dag nog aankomt kan TS dan beter wachten tot maandag als de prox forummedewerkers terug langskomen.
@Ignace15 We raden je aan om de 4G van jouw toestel uit te schakelen en te zien als het via 3G beter gaat. Laat je ons dan iets weten? Groetjes, Antonella
@Ignace15 We raden je aan om de 4G van jouw toestel uit te schakelen en te zien als het via 3G beter gaat. Laat je ons dan iets weten? Groetjes, Antonella
@Ignace15 Wat probeer je juist te doen tijdens het surfen aan verlaagde snelheid? 128 kbps is niet zo veel maar kan genoeg zijn om messenger of whatsapp berichten te sturen of spotify muziek te beluisteren, maar niet genoeg om filmpjes op youtube te bekijken. Groetjes, Antonella
@Ignace15 Wat probeer je juist te doen tijdens het surfen aan verlaagde snelheid? 128 kbps is niet zo veel maar kan genoeg zijn om messenger of whatsapp berichten te sturen of spotify muziek te beluisteren, maar niet genoeg om filmpjes op youtube te bekijken. Groetjes, Antonella
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het
@Ignace15 Wat probeer je juist te doen tijdens het surfen aan verlaagde snelheid? 128 kbps is niet zo veel maar kan genoeg zijn om messenger of whatsapp berichten te sturen of spotify muziek te beluisteren, maar niet genoeg om filmpjes op youtube te bekijken. Groetjes, Antonella
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het normaal kan je bij apps met 512kbps surfen
@Ignace15 Eens je limiet bereikt is surf je verder aan verlaagde snelheid. In België werkt dit bij jou dus correct en in Nederland niet. Mocht ik van u zijn, zou ik het zo laten. Als ik dit namelijk verder laat nakijken en aanpakken door de bevoegde diensten, zal het zo zijn dat je ook in Nederland aan verlaagde snelheid verder zal kunnen surfen bij het bereiken van je limiet in plaats van aan de volledige snelheid, terwijl je nu het geluk hebt dat dat niet zo is. Groetjes, Antonella
@Ignace15 Eens je limiet bereikt is surf je verder aan verlaagde snelheid. In België werkt dit bij jou dus correct en in Nederland niet. Mocht ik van u zijn, zou ik het zo laten. Als ik dit namelijk verder laat nakijken en aanpakken door de bevoegde diensten, zal het zo zijn dat je ook in Nederland aan verlaagde snelheid verder zal kunnen surfen bij het bereiken van je limiet in plaats van aan de volledige snelheid, terwijl je nu het geluk hebt dat dat niet zo is. Groetjes, Antonella
In nederland werkt mijn 4g met verlaagde snelheid maar in belgie werkt het totaal niet heel vreemd
@Ignace15 Met je Mobile Flex abonnement beschik je over 5GB/maand. Indien je hier elke maand niet mee toekomt, kan je opteren voor een abonnement met meer data in de bundel. Groetjes, Antonella
hallo proximus als ik in nederland ben werkt mijn internet op mobile en als ik in belgie ben niet met verlaagde snelheid in nederland werkt het wel goed en in belgie niet ik begrijp het niet
Bladzijde 1 / 1
zit je dan bij beide op 4G
ja maar werkt bijna niet 4g in belgie ik heb er al last van sinds een week geleden in nederland werkt mijn 4g en in belgie niet goed ze zeggen je kan verder surfen tot volgende maand zonder extra kosten maar het werkt alleen in nederland
Dus als ik het goed begrijp is het niet op wel bepaalde plaatsen in Belgie dat 4G niet goed werkt.
Mss best eens het merk en type van smartphone die je hebt hier eens posten.
ik heb de huawei p smart + 2018 kunnen de problemen worden opgelost bij verlaagde snelheid in nederland werkt het internet alleen
Martin schreef:
Dus als ik het goed begrijp is het niet op wel bepaalde plaatsen in Belgie dat 4G niet goed werkt.
Mss best eens het merk en type van smartphone die je hebt hier eens posten.
ik heb de huawei p smart + 2018 kunnen de problemen worden opgelost bij verlaagde snelheid in nederland werkt het internet alleen
PS: iemand van proximus zelf komt pas maandag terug langs op het forum hier
Martin schreef:
wat bedoel je juist met “bij verlaagde snelheid”
bij mobile flex als mijn 5gb is opgebruikt kan ik met verlaagde snelheid verder surfen en het werkt alleen in andere europese landen vorige maand werkte het in belgie en nu niet meer heel vreemd
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
Martin schreef:
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
zal zien meschien is het probleem al bekend en word het meschien wel opgelost
In het kader van de onbeperkte aanbiedingen worden volgende praktijken niet beschouwd als normaal en persoonlijk gebruik (niet-exhaustieve lijst) : • Wanneer de Klant meer dan 10.000 sms-berichten verstuurt per maand en/of 500 sms-berichten per dag. • Wanneer de Klant sms-berichten verstuurt naar meer dan 250 bestemmelingen per maand. • Wanneer de Klant regelmatig meer dan 6 uur per dag en/of 30 uur per week belt. • Wanneer de klant meer dan 100 GB per maand gebruikt.
Enkel Proximus-medeweerkers op dit publieke forum kunnen u toelichting verschaffen en/of een oplossing aanbieden
Normaal is het absoluut natuurlijk niet, daarom dat ik voorstelde om eens naar de Helpdesk 080022800 te bellen tijdens het weekend, aangezien ze hier in het weekend niet langskomen, alleen natuurlijk kan het zijn dat het nog lange wachttijden zijn maar als het niet op een dag nog aankomt kan TS dan beter wachten tot maandag als de prox forummedewerkers terug langskomen.
@Ignace15 Ik heb je vraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella
@Ignace15 We raden je aan om de 4G van jouw toestel uit te schakelen en te zien als het via 3G beter gaat. Laat je ons dan iets weten? Groetjes, Antonella
AntonellaD schreef:
@Ignace15 We raden je aan om de 4G van jouw toestel uit te schakelen en te zien als het via 3G beter gaat. Laat je ons dan iets weten? Groetjes, Antonella
werkt ook niet in 3g laad zelfs niet eens
@Ignace15 Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst. Zodra ik feedback krijg, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella
@Ignace15 Wat probeer je juist te doen tijdens het surfen aan verlaagde snelheid? 128 kbps is niet zo veel maar kan genoeg zijn om messenger of whatsapp berichten te sturen of spotify muziek te beluisteren, maar niet genoeg om filmpjes op youtube te bekijken. Groetjes, Antonella
AntonellaD schreef:
@Ignace15 Wat probeer je juist te doen tijdens het surfen aan verlaagde snelheid? 128 kbps is niet zo veel maar kan genoeg zijn om messenger of whatsapp berichten te sturen of spotify muziek te beluisteren, maar niet genoeg om filmpjes op youtube te bekijken. Groetjes, Antonella
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het
AntonellaD schreef:
@Ignace15 Wat probeer je juist te doen tijdens het surfen aan verlaagde snelheid? 128 kbps is niet zo veel maar kan genoeg zijn om messenger of whatsapp berichten te sturen of spotify muziek te beluisteren, maar niet genoeg om filmpjes op youtube te bekijken. Groetjes, Antonella
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het normaal kan je bij apps met 512kbps surfen
@Ignace15 Eens je limiet bereikt is surf je verder aan verlaagde snelheid. In België werkt dit bij jou dus correct en in Nederland niet. Mocht ik van u zijn, zou ik het zo laten. Als ik dit namelijk verder laat nakijken en aanpakken door de bevoegde diensten, zal het zo zijn dat je ook in Nederland aan verlaagde snelheid verder zal kunnen surfen bij het bereiken van je limiet in plaats van aan de volledige snelheid, terwijl je nu het geluk hebt dat dat niet zo is. Groetjes, Antonella
AntonellaD schreef:
@Ignace15 Eens je limiet bereikt is surf je verder aan verlaagde snelheid. In België werkt dit bij jou dus correct en in Nederland niet. Mocht ik van u zijn, zou ik het zo laten. Als ik dit namelijk verder laat nakijken en aanpakken door de bevoegde diensten, zal het zo zijn dat je ook in Nederland aan verlaagde snelheid verder zal kunnen surfen bij het bereiken van je limiet in plaats van aan de volledige snelheid, terwijl je nu het geluk hebt dat dat niet zo is. Groetjes, Antonella
In nederland werkt mijn 4g met verlaagde snelheid maar in belgie werkt het totaal niet heel vreemd
@Ignace15 Met je Mobile Flex abonnement beschik je over 5GB/maand. Indien je hier elke maand niet mee toekomt, kan je opteren voor een abonnement met meer data in de bundel. Groetjes, Antonella
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.