je zou al kunnen proberen door eerst de toestellen te heropstarten
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
je kan ook altijd proberen om via de helpdesk hulp te krijgen indien het niet lukt die kun je bereiken tijdens het weekend op het gratisnummer 0800 22 800
Dat heb ik jammer genoeg al 3 keer moeten doen vandaag, bedankt voor uw reactie 😊
Ik heb het vandaag nog bij iemand gedaan : de digibox viel regelmatig uit, gewoon alle verbindingen en zeker die van de voeding van de box terug goed gestoken, en het was over. En niet meer out.
Een andere mogelijkheid is bij zowel de decoder(s) als bbox3 gedurende een 5 tal minuten de stroomadapter uit het stopcontact halen en dan terug insteken.
@wenneke28 best dat iemand van proximus zelf uw lijn eens chect als er fouten optreden
maar pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum.
anders kun je morgen bellen naar de helpdesk dat ze de lijn eens bekijken op fouten 0800 22 800
Wendy,
Ik zie niets van signaal op deze bbox komen. Zit dit toestel momenteel in de stroom?