| 		
- Community
 - Archieven
 - Archives 2021
 - email komt vertraagd of soms helemaal niet toe
 
email komt vertraagd of soms helemaal niet toe
- 20 september 2020
 - 68 reacties
 - 1981 Bekeken
 
- Rising star
 - 23 reacties
 
68 reacties
- Auteur
 - Rising star
 - 23 reacties
 - 11 oktober 2020
 
Inderdaad, voor zover ik ondervonden heb, is er enkel een probleem naar skynet adressen. Naar telenet, hotmail en gmail is alles ok. Dat van die nederlandse email-adressen kan kloppen, want versio is uiteindelijk een nederlandse provider. Ik ben blij dat er hier op het forum toch nog iemand is die hier problemen mee heeft. 
Ik vrees dat we er moeten mee leren leven dat emails naar skynet niet zo betrouwbaar zijn. Wel spijtig, want zoals gezegd betaal je er toch voor, en dan blijkt een gratis dienst zoals gmail toch beter te zijn !
- Apprentice
 - 7 reacties
 - 11 oktober 2020
 
De forward via de Bahasite naar gmail lukt ook niet altijd meer, allemaal heel raar. Ik krijg geen mailing meer binnen, heb dan maar een webwinkel
De nieuwsbrieven Nl komen wel toe op gmail.
- Legend
 - 1156 reacties
 - 12 oktober 2020
 
Er is op onze mailserver geen probleem vastgesteld. Welke reactie krijg je van je host zelf?
- Apprentice
 - 7 reacties
 - 12 oktober 2020
 
@Charlotte.D Happy House ik citeer uit brief van 4 jaar geleden , geen covidtijden “Om u een Happy House te bezorgen sparen we geen moeite .We checken alles tot in detail.En nemen graag de tijd om uw vragen te beantwoorden.Kijkt u al uit naar ons gratis Happy House-bezoek ? Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ”” einde citaat Het bezoek word ingepland op basis van de beschikbaarheid…..
Van de host zelf…...niks
- Apprentice
 - 7 reacties
 - 12 oktober 2020
 
Nog een toevoeging : ze komen op 3 verschillende locaties niet aan , verschillende IP , ….
- Legend
 - 1156 reacties
 - 12 oktober 2020
 
Dit kon via deze link
- Apprentice
 - 7 reacties
 - 12 oktober 2020
 
@Charlotte.D Heb je het goed gelezen wat in mijn brief stond ? : ik moest niks aanvragen, nogmaals citaat:
“Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ””
Niet de fout in mijn schoenen schuiven. Weet ge wat toppunt is dat ze bij een buurman enkele huizen verder zonder afspraak of aanvraag, zonder actie Testaankoop, de hele installatie hebben vervangen. Ik kwam daar per toeval achter omdat ik die buurman een probleempje moest gaan oplossen.
- Legend
 - 1156 reacties
 - 12 oktober 2020
 
Pelter, ik stop de schuld niet in je schoenen, ik meld gewoon hoe het HappyHouse concept werkt.
- Apprentice
 - 7 reacties
 - 13 oktober 2020
 
@pintje007 zou het ooit opgelost geraken ? Zoals je schrijft “ mee leren leven...tot…. het eindigd”
- 30229 reacties
 - 13 oktober 2020
 
Het zou nochtans moeten kunnen opgelost worden want een algemeen probleem is het niet aangezien ik het bvb nog nooit voorgehad heb!
- Apprentice
 - 7 reacties
 - 13 oktober 2020
 
- 30229 reacties
 - 13 oktober 2020
 
zou inderdaad kunnen iets te maken hebben, met over welke servers/routers het moet passeren
- Auteur
 - Rising star
 - 23 reacties
 - 13 oktober 2020
 
Ik heb het opgegeven. Gebruik nu gmail.
- Rising star
 - 11 reacties
 - 3 december 2020
 
Ik pik even verder in op deze topic.
Ik was op het internet aan het rondsurfen achter oplossingen omdat ik met identiek hetzelfde probleem zit…. Website gehost via Versio en emails dat niet aankomen.
Alleen is het probleem bij mij iets groter aangezien het om een webshop gaat en ik zomaar niet kan zeggen tegen mijn klanten :”gebruik even een ander emailadres”. Klanten moeten zich registreren en krijgen een activatie-email … en die komen dus niet aan. Tot voor enkele weken was dit wel het geval.
Ik heb de test gedaan met Gmail, DMX, Web.de, Telenet, Pandora, verschillende eigen privédomeinnaam email adressen, overal komen ze toe … behalve met proximus adressen.
Iemand enig idee hoe dit snel en grondig opgelost kan worden? Met deze corona tijden kan ik het mij niet echt veroorloven klanten te verliezen door een verkeerde service van proximus ...
- Auteur
 - Rising star
 - 23 reacties
 - 3 december 2020
 
@Bakke, 
Bij mij werkt het op dit ogenblik. Maar 100% zekerheid heb je met Proximus toch niet … 
- Rising star
 - 23 reacties
 - 8 december 2020
 
Dag Allemaal,
Hierboven heb ik de saga van pintje007 en Bakke gelezen. Jammer, maar ik heb hetzelfde probleem: emails naar proximus klanten (ik heb een uitgeverij) komen niet of zelden toe. Een uur geleden een paar e-mails gestuurd naar mijn eigen proximus-e-mailadres vanaf een andere provider (Alfahosting) en ze komen niet toe. Daarentegen bij mijn scarlet e-mailadres wél. Bestaat de kans dat ern voor de scarlet servers een andere zwarte lijst bestaat dan voor de Proximus servers? En hoe kom ik te weten of de server(s) van Alfahosting (alfaservers.com) op de zwarte lijst staan ? Ook zou ik verwachten een “mail delivery deferred” bericht of zo terug te krijgen. Kan iemand uitvlooiene wat er mogelijk mis is met Proximus-ontvangst of mijn e-mails? Dan bij voorbaat!
- Rising star
 - 23 reacties
 - 8 december 2020
 
Voor zover het iets kan helpen: de logfiles aan de kant van Alfahosting tonen om de X minuten: “ retry time not reached for any host for 'proximus.be' “ Voor de techneuten aan Proximus-kant: de emailconversatie heeft “ 1kmZuA-0006ds-Md “ als ID.
- Community Manager
 - 3227 reacties
 - 11 december 2020
 
Ik heb dit nog eens doorgespeeld aan de specialisten van onze mailservers om dit verder te onderzoeken. We houden jullie op de hoogte.
- Rising star
 - 23 reacties
 - 14 december 2020
 
Goede morgen! 
, is mijn probleem ondertussen opgelost: mijn service provider (Alfahosting) heeft een en ander onderzocht en vermoedelijk was er een beetje teveel e-mailverkeer in een te korte tijdspanne richting jullie server gegaan. Daar is wat aan gedaan en sindsdien komen mijn e-mails vlot aan bij mijn Proximusklanten. Echter, ik hou het argwanend in de gaten...
‘n Prettige dag verder!
- Community Manager
 - 3227 reacties
 - 14 december 2020
 
- 15 reacties
 - 14 december 2020
 
- Rising star
 - 11 reacties
 - 4 januari 2021
 
Probleem was even opgelost, maar is weer helemaal terug van weggeweest…
Kan dit aub opgelost worden. Het ontvangen van emails lijkt mij toch wel een vereiste dat perfect zou moeten werken voor een internetprovider …
Graag een update hierover ...
- Community Manager
 - 3227 reacties
 - 8 januari 2021
 
server s01.spamexperts.axc.nl. Zodra wij ze binnenkrijgen worden ze onmiddellijk afgeleverd. Toch best versio.nl contacteren dus.
- Rising star
 - 11 reacties
 - 8 januari 2021
 
Ik kijk het verder na met Versio.
- Community Manager
 - 3227 reacties
 - 8 januari 2021
 
			
  | 		
Inderdaad, voor zover ik ondervonden heb, is er enkel een probleem naar skynet adressen. Naar telenet, hotmail en gmail is alles ok. Dat van die nederlandse email-adressen kan kloppen, want versio is uiteindelijk een nederlandse provider. Ik ben blij dat er hier op het forum toch nog iemand is die hier problemen mee heeft. 
Ik vrees dat we er moeten mee leren leven dat emails naar skynet niet zo betrouwbaar zijn. Wel spijtig, want zoals gezegd betaal je er toch voor, en dan blijkt een gratis dienst zoals gmail toch beter te zijn !
De forward via de Bahasite naar gmail lukt ook niet altijd meer, allemaal heel raar. Ik krijg geen mailing meer binnen, heb dan maar een webwinkel
De nieuwsbrieven Nl komen wel toe op gmail.
Er is op onze mailserver geen probleem vastgesteld. Welke reactie krijg je van je host zelf?
@Charlotte.D Happy House ik citeer uit brief van 4 jaar geleden , geen covidtijden “Om u een Happy House te bezorgen sparen we geen moeite .We checken alles tot in detail.En nemen graag de tijd om uw vragen te beantwoorden.Kijkt u al uit naar ons gratis Happy House-bezoek ? Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ”” einde citaat Het bezoek word ingepland op basis van de beschikbaarheid…..
Van de host zelf…...niks
Nog een toevoeging : ze komen op 3 verschillende locaties niet aan , verschillende IP , ….
Dit kon via deze link
@Charlotte.D Heb je het goed gelezen wat in mijn brief stond ? : ik moest niks aanvragen, nogmaals citaat:
“Wij regelen alles in de komende dagen zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken.Zo eenvoudig gaat dat ””
Niet de fout in mijn schoenen schuiven. Weet ge wat toppunt is dat ze bij een buurman enkele huizen verder zonder afspraak of aanvraag, zonder actie Testaankoop, de hele installatie hebben vervangen. Ik kwam daar per toeval achter omdat ik die buurman een probleempje moest gaan oplossen.
Pelter, ik stop de schuld niet in je schoenen, ik meld gewoon hoe het HappyHouse concept werkt.
@pintje007 zou het ooit opgelost geraken ? Zoals je schrijft “ mee leren leven...tot…. het eindigd”
Het zou nochtans moeten kunnen opgelost worden want een algemeen probleem is het niet aangezien ik het bvb nog nooit voorgehad heb!
zou inderdaad kunnen iets te maken hebben, met over welke servers/routers het moet passeren
Ik heb het opgegeven. Gebruik nu gmail.
Ik pik even verder in op deze topic.
Ik was op het internet aan het rondsurfen achter oplossingen omdat ik met identiek hetzelfde probleem zit…. Website gehost via Versio en emails dat niet aankomen.
Alleen is het probleem bij mij iets groter aangezien het om een webshop gaat en ik zomaar niet kan zeggen tegen mijn klanten :”gebruik even een ander emailadres”. Klanten moeten zich registreren en krijgen een activatie-email … en die komen dus niet aan. Tot voor enkele weken was dit wel het geval.
Ik heb de test gedaan met Gmail, DMX, Web.de, Telenet, Pandora, verschillende eigen privédomeinnaam email adressen, overal komen ze toe … behalve met proximus adressen.
Iemand enig idee hoe dit snel en grondig opgelost kan worden? Met deze corona tijden kan ik het mij niet echt veroorloven klanten te verliezen door een verkeerde service van proximus ...
@Bakke, 
Bij mij werkt het op dit ogenblik. Maar 100% zekerheid heb je met Proximus toch niet … 
Dag Allemaal,
Hierboven heb ik de saga van pintje007 en Bakke gelezen. Jammer, maar ik heb hetzelfde probleem: emails naar proximus klanten (ik heb een uitgeverij) komen niet of zelden toe. Een uur geleden een paar e-mails gestuurd naar mijn eigen proximus-e-mailadres vanaf een andere provider (Alfahosting) en ze komen niet toe. Daarentegen bij mijn scarlet e-mailadres wél. Bestaat de kans dat ern voor de scarlet servers een andere zwarte lijst bestaat dan voor de Proximus servers? En hoe kom ik te weten of de server(s) van Alfahosting (alfaservers.com) op de zwarte lijst staan ? Ook zou ik verwachten een “mail delivery deferred” bericht of zo terug te krijgen. Kan iemand uitvlooiene wat er mogelijk mis is met Proximus-ontvangst of mijn e-mails? Dan bij voorbaat!
Voor zover het iets kan helpen: de logfiles aan de kant van Alfahosting tonen om de X minuten: “ retry time not reached for any host for 'proximus.be' “ Voor de techneuten aan Proximus-kant: de emailconversatie heeft “ 1kmZuA-0006ds-Md “ als ID.
Ik heb dit nog eens doorgespeeld aan de specialisten van onze mailservers om dit verder te onderzoeken. We houden jullie op de hoogte.
Goede morgen! 
, is mijn probleem ondertussen opgelost: mijn service provider (Alfahosting) heeft een en ander onderzocht en vermoedelijk was er een beetje teveel e-mailverkeer in een te korte tijdspanne richting jullie server gegaan. Daar is wat aan gedaan en sindsdien komen mijn e-mails vlot aan bij mijn Proximusklanten. Echter, ik hou het argwanend in de gaten...
‘n Prettige dag verder!
Probleem was even opgelost, maar is weer helemaal terug van weggeweest…
Kan dit aub opgelost worden. Het ontvangen van emails lijkt mij toch wel een vereiste dat perfect zou moeten werken voor een internetprovider …
Graag een update hierover ...
server s01.spamexperts.axc.nl. Zodra wij ze binnenkrijgen worden ze onmiddellijk afgeleverd. Toch best versio.nl contacteren dus.
Ik kijk het verder na met Versio.
Related Topics
Emails komen niet toe bij proximus klantenicon
Archives 2021Krijg M&S niet actieficon
Archieven 2018Waar kan ik een formele klacht indienen via email bij Proximus?icon
InternetFiber, ligt in de kelder en desondanks is de aansluiting onmogelijk!?icon
Vaste lijnVerdwenen mails en mail Proximus over tweestapsverificatieicon
Archives 2021
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK
