Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website. Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.
Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).
@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.
@DaisyS bedoeld hiermee : Voor een probleem met Cloud gelieve dit via deze website melden :
Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.
Geert
Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website. Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.
louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “
Mijn versie
Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).
@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.
@DaisyS bedoeld hiermee : Voor een probleem met Cloud gelieve dit via deze website melden :
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.