Ik heb hetzelfde probleem. Ik veronderstel dat er een probleem is met de connectie tot de server. Ik weet - door eerdere problemen - dat de klantendienst inderdaad geen raad weet met vragen over de Cloud.
Vroeger kon je via MyProximus een bericht achterlaten voor de (externe ?) dienst die verantwoordelijk is voor Cloud. Proximus is echter een kei in het verloren laten lopen van klanten op hun website. Onder het kopje “Hulp & Contact” kom je nu via een menu vanuit “Internet” op “Cloud” tercht. Daarna kom je in een jungle van FAQs terecht en via een link op een lege webpagina. Geen contactgegevens bij problemen zoals connectie met de server.
Ik heb momenteel via Twitter aan Proximus gevraagd tot wie ik me moet wenden om Cloud ondersteuning te krijgen. Hopelijk morgen een antwoord.
Uiteraard heb je niet de zelfde mogelijkheden met de webversie, ik dacht dat de webversie mss ook niet zou werken bij u en dan zou dit bijkomende info kunnen betekenen voor de mensen die van proximus zelf zijn. Ik moet trouwens ook mijn plan voorlopig trekken met de webversie
Wat werkt er terug? De Cloud desktop app (het dashboard) of het bekijken van je Cloud (de website) ? De website werkt altijd al wel een beetje… (met Chroom incognito bv) Maar alleen met de app kun je de boel synchroniseren! Ik lees bij niemand dat de desktop app onder Windows terug werkt.
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
En je hebt er niets voor gedaan?
Neen. Geen software verwijderd, gewijzigd of geïnstalleerd. Ik heb mijn PC sinds 8/11 (toen ik het probleem opmerkte) ook niet meer herstart.
Ja lang, tot over +/- 2 weken. Daarna kreeg ik de foutmelding “Er heeft zich...” zie hoger Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit” zie hoger
Kan Cloud console op Windows PC niet meer openen. Helpdesk heeft nog nooit van Cloud gehoord… Kan hier iemand helpen?
Bladzijde 1 / 2
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik veronderstel dat er een probleem is met de connectie tot de server. Ik weet - door eerdere problemen - dat de klantendienst inderdaad geen raad weet met vragen over de Cloud.
Vroeger kon je via MyProximus een bericht achterlaten voor de (externe ?) dienst die verantwoordelijk is voor Cloud. Proximus is echter een kei in het verloren laten lopen van klanten op hun website. Onder het kopje “Hulp & Contact” kom je nu via een menu vanuit “Internet” op “Cloud” tercht. Daarna kom je in een jungle van FAQs terecht en via een link op een lege webpagina. Geen contactgegevens bij problemen zoals connectie met de server.
Ik heb momenteel via Twitter aan Proximus gevraagd tot wie ik me moet wenden om Cloud ondersteuning te krijgen. Hopelijk morgen een antwoord.
Keoky schreef:
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
Via de website kun je niet doen wat je via het dashboard doet, bv je backup instellen.
Sorry Martin, dit is niet relevant, bij mij werkt de website trouwens ook.
Uiteraard heb je niet de zelfde mogelijkheden met de webversie, ik dacht dat de webversie mss ook niet zou werken bij u en dan zou dit bijkomende info kunnen betekenen voor de mensen die van proximus zelf zijn. Ik moet trouwens ook mijn plan voorlopig trekken met de webversie
De klant bij wie het “Cloud dashboard” wél werkt hebben we dus nog niet gevonden...
Er zijn 21 uren verstreken sinds mijn oorspronkelijke vraag naar hulp op Twitter.
Ook al 2 herinneringen gestuurd via Twitter.
Geen reactie, geen antwoord, geen oplossing, geen teken van leven.
21 Dagen lijkt me meer realistisch...
dat probleem werd al veel vroeger gemeld !
??? Hoelang nog ???
??? Hoelang nog ???
Het werkt weer.
Is Sint Maarten dan langs geweest bij U
Maar als dat nu voor iedereen het geval is, dan is dat toch heel goed nieuws
Ipv het Cloud dashboard krijg ik (in Windows) dit witte schermpje met daarin knipperend OK aan/uit. Ik had ondertsn het prog opnieuw geïnstalleerd.
St Maarten komt mschn nog...
hier nog iemand die meldt dat het terug werkt → proximus-cloud
Divado schreef:
Het werkt weer.
Wat werkt er terug? De Cloud desktop app (het dashboard) of het bekijken van je Cloud (de website) ? De website werkt altijd al wel een beetje… (met Chroom incognito bv) Maar alleen met de app kun je de boel synchroniseren! Ik lees bij niemand dat de desktop app onder Windows terug werkt.
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
Divado schreef:
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
En je hebt er niets voor gedaan?
Keoky schreef:
Divado schreef:
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
En je hebt er niets voor gedaan?
Neen. Geen software verwijderd, gewijzigd of geïnstalleerd. Ik heb mijn PC sinds 8/11 (toen ik het probleem opmerkte) ook niet meer herstart.
Met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen (zie knipperende OK)… de zeven plagen van Egypte!
Ja lang, tot over +/- 2 weken. Daarna kreeg ik de foutmelding “Er heeft zich...” zie hoger Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit” zie hoger
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.