@danny195 TUI: maandag als er iemand van Proximus zelf hier terug langskomt kunnen ze dit in orde brengen voor u, indien de verzending al onderweg is en niet meer kan geannuleerd worden, dan kunnen ze u retourlabels via mail opsturen om de eventuele bbox die je zou ontvangen terug te sturen, enfin maandag krijg je wel de info van iemand van Prox.
Dag @danny195 we kunnen inderdaad retourlabels opsturen of je kunt deze levering op 22/07/20 weigeren. We sturen dan opnieuw alleen een WiFi-booster op. Groetjes, Heidi
@HeidiE voor mij zou het best zijn voor my retourlabels optesturen. omdat ik werk en
maar thuis ben die dag tot 13:00 uur. ik moet het dan afhalen aan een afhaal punt als ze later zijn.
groetjes danny
@danny195
ik zie hier ondertussen verder geen meldingen : is het opgelost voor jou ?
groeten,
Tina
@tina.b hallo. ja het is ok nu. ik heb de modem gewoon naar
een proximus store gebracht . groetjes. danny
danny195 schreef:
@tina.b hallo. ja het is ok nu. ik heb de modem gewoon naar
een proximus store gebracht . groetjes. danny
Ter info: houdt u het bewijs van afgifte veiligheidshalve enige tijd bij (best 2 à 3 maand) om eventuele latere verrassingen (facturatie) te voorkomen/op te lossen
Als er al een bewijs afgegeven werd, wat ook niet altijd automatisch gebeurd.
@M_016 @Martin ik heb een bewijs ontvangen .ik zal het zeker bewaren .. dank u
@danny195 Dan zal je het ook niet nodig hebben → wet van murphy 
