Het afzetten van de subtitel op bepaalde zenders moeten we alsnog zelf elke keer afzetten . Een idee om dit te kunnen laten onthouden in het geheugen zodat je niet elke keer het moet afzetten.
Ik vind het alvast storend ik weet niet nog mensen hier .
We kregen een mail dat we een nieuwe update zouden hebben maar mijn toestel zegt nog altijd up to date . Terwijl ik nog op 3.33.6 sta en er nu een 3.33.9 zou moeten zijn .
@Bennyyennhi Je kan de update laten uitvoeren door de volgende procedure toe te passen met de V7 decoder. de V7 decoder nogmaals volledig herstarten , vervolgens de decoder 10 minuten laten spelen op live tv,. Hierna de decoder uitschakelen met de afstandsbediening (in stand by) . Deze 10 minuten in standby laten en vervolgens terug uit stand-by halen , dus terug aanschakelen met afstandsbediening.
Het uitschakelen van de V7 (standby mode) lukt maar direct na het afsluiten schakelt hij zichzelf weer in. Ik heb dit tot 4x toe moeten proberen om uiteindelijk alles uit te schakelen.
Ik heb het toestel al helemaal losgekoppeld en opnieuw aangesloten en blijf keer opkeer de melding internet connectie fout krijgen bij aanzetten van de decoder..
Daarnaast krijg ik lang een zwartbeeld terwijl ik een programma al qua geluid kan volgen.
Ook ik vraag me af waarom ik met de V7 decoder mijn opnames niet meer langer kan bewaren. Zit deze functie nog in de pipeline of zie ik iets over het hoofd.
Het activeren vd replay heb in nog eens geprobeerd. Deze meer kreeg in alvast we confirmatie mail.
Misschien alles, ook de modem volledig uitzetten en van de stroom verwijderen, daarna modem opstarten, dan de V7. Dan nakijken of je alle updates hebt binnengehaald. Daarna zou het toestel goed moeten werken.
Ik heb het toestel al helemaal losgekoppeld en opnieuw aangesloten en blijf keer opkeer de melding internet connectie fout krijgen bij aanzetten van de decoder..
Daarnaast krijg ik lang een zwartbeeld terwijl ik een programma al qua geluid kan volgen.
Ook ik vraag me af waarom ik met de V7 decoder mijn opnames niet meer langer kan bewaren. Zit deze functie nog in de pipeline of zie ik iets over het hoofd.
Het activeren vd replay heb in nog eens geprobeerd. Deze meer kreeg in alvast we confirmatie mail.
Verleden week heb ik ook zulk probleem gehad, software liep vast, remote reageerde niet meer en enkel geluid en geen beeld. Na rebooten alles weer ok.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.