Vraag

Menu en instellingen

  • 1 August 2019
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm het Menu op de decoder en de instellingen op de V7 kunnen jullie in dit topic terecht.

7 reacties

Reputatie 1
Badge

De menu’s zijn niet overzichtelijk vind ik. M & S vind je moeilijk terug en ik zie ook geen zoekfunctie.

Bij mijn opnames stond vroeger een tegel. Die foto’s zijn nu weg en alles is daar zwart. Het verwijderen van opnamen is delicaat geworden, het risico om een volledige serieopname weg te gooien is groot geworden. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind het juist tegenovergestelde.

Ik vind de nieuwe interface intuitiever en vloeiender werken.

Natuurlijk heeft het nog zijn schoonheidsfoutjes en moetne er nog wat tweaks gebeuren…

 

Keep up the good work!

Reputatie 2

De menu’s zijn natuurlijk wat Android TV eigen. Als je dat gewoon bent is dat handig werken. Ikzelf had ook al een Android box en dan vind je snel je weg door de verschillende settings. Als ik naar de opslagruimte ga kijken dan is dat 10GB klopt dat?

Reputatie 7
Badge +4

Welke opslagruimte bedoel je exact ? De V7 zelf heft geen harde schijf en dus geen opslagruimte

Reputatie 2

Deze heeft toch een opslagruimte om de apps te kunnen installeren. 

Is het mogelijk om zenders te hernummeren. Bij de eerste instaletie ging dit nu heb ik deze mogelijkheid niet meer. Reeds telefonische vermeld maar nog steeds geen mogelijkheid tot. Heropstart enz. al gedaan.

Reputatie 2
Badge +1

Is het mogelijk om zenders te hernummeren. Bij de eerste instaletie ging dit nu heb ik deze mogelijkheid niet meer. Reeds telefonische vermeld maar nog steeds geen mogelijkheid tot. Heropstart enz. al gedaan.

Bij de V7 kan dit (nog) niet…

 

Wel kan je favorieten instellen, die doe je door in de tvgids op de backtoets te drukken.

Hierna wijst het zichzelf uit...

Reageer