Skip to main content
Vraag

Wijzigen Afspraak installatie familus pakket

  • 24 september 2019
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Beste,

Er stond op 24 september een installatie ingepland door een technieker maar ik heb niemand gehoord of gezien. Het pakket werd besteld door mijn werkgever waardoor er een fout in het gsm nummer zou zitten. Ze hebben me bevestigd dat ze dit hebben laten aanpassen bij de dienst afspraken maar dit lijkt nu toch voor problemen te zorgen..

Vervolgens kreeg ik een e-mail dat ik de installatie gemist heb en deze verplaatst moet worden. Kan ik via hier de nieuwe afspraak vastleggen en eventueel GSM nummer laten aanpassen?

Alvast bedankt.
This topic has been closed for comments

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 25 september 2019
Dag StieneBras,
De nieuwe afspraak voor de installatie staat ingepland op 11/10 in de namiddag.
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 25 september 2019
Beste,

Bedankt voor je antwoord. De afspraak heb ik inderdaad opnieuw kunnen inplannen. Maar er staat nog steeds een fout GSM nummer gekoppeld aan deze afspraak. (my proximus:- > mijn afspraak->..)

Kan dit GSM nummer aangepast worden naar het correcte nummer ?

Alvast bedankt.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 25 september 2019
Dag StieneBras,
Het correcte gsm-nummer werd genoteerd als extra opmerking voor de technieker. Deze informatie stroomt helaas niet door naar MyProximus.
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 25 september 2019
Beste,
Bedankt hiervoor, welk GSM nummer hebben jullie doorgegeven? Kan ik je het correcte nummer doorgeven via DM?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 25 september 2019
Dag StieneBras,
Het GSM-nummer dat genoteerd staat in je profielgegevens eindigend op 07.
Groetjes,
Antonella