Beantwoord

Webmail

  • 19 November 2019
  • 23 reacties
  • 459 Bekeken

Badge +1

Na het niet meer kunnen bekijken van mijn verbruik is het nu de beurt aan de webmail. Noch via “webmail” op de homepagina van Proximus noch via MyProximus kan ik mijn berichten nog lezen. En vooraleer weer gezegd wordt dat het aan mijn computer ligt: er is niks van instellingen of zo veranderd. Het zou dus raar zijn dat het daaraan zou liggen. 

Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door M_016 27 November 2019, 19:40

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Carooke, 

 

Aan de instellingen op onze webmail zelf is niets gewijzigd alvast. Welke foutmelding krijg je?

Badge +1

Dag Charlotte,

Geen foutmelding, enkel opnieuw de blanco inlogpagina. En ik heb mijn paswoord al veranderd, dus dat kan het ook niet zijn.

Badge +1

Heb net geprobeerd via IE en daar gaat het wel. Via Chrome gaat het niet.

Reputatie 7
Badge +4

Ok, blij te horen dat het via IE wel werkt, wij geven het door dat er probleem is bij Chrome.

Badge +1

Bedankt om het te willen doorgeven. Ik vind het immers vervelend om altijd van browser te moeten switchen enkel voor de Proximus webmail en MyProximus.

Goedenavond, ik heb exact hetzelfde probleem maar dan in Opera. In die browser krijg ik geen toegang tot mijn mailbox. Via Firefox en op mijn smartphone lukt het wel, in Opera niet. Ik heb intussen geprobeerd alle cookies te verwijderen maar zelfs dan kom ik steeds opnieuw terecht op de inlog-pagina.

TUI: Ik heb eens bij mij getest met Opera  version 65.0.3467.48 door te surfen naar > 

https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

en dit werkt toch bij mij zonder probleem 

Mss eens updaten naar de laatste versie.

TUI: Ik heb eens bij mij getest met Opera  version 65.0.3467.48 door te surfen naar > 

https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

en dit werkt toch bij mij zonder probleem 

Mss eens updaten naar de laatste versie.

Helaas, dat is ook de Opera-versie die ik heb…

ik weet niet of je de history ook gewist hebt in Opera en of dit mss iets zou helpen!

Open de Opera browser.
Klik op de Opera knop in de linker bovenhoek van het venster.
In het dropdown menu, selecteer Geschiedenis.
Klik op Browsegegevens wissen…
Naast Vernietig de volgende onderdelen vanaf: klik op de pijl naar beneden en selecteer Vanaf het begin.
Vink de daarvoor bestemde boxen aan en klik op Browsegegevens wissen.

 

ik weet niet of je de history ook gewist hebt in Opera en of dit mss iets zou helpen!

hele browsergeschiedenis gewist, cookies incluis, maar het probleem blijft zich voordoen

Ja dan kan ik alleen maar hopen dat de Proximus forum medewerkers hier de reden weten of kunnen de reden/oplossing opvragen bij hun specialisten, hoe dit kan verholpen worden.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

In Edge heb ik een bericht dat webmail van 26/11 22h tot 27/11 6h niet beschikbaar is wegens aanpassingen (hoeft niet noodzakelijk overal gelijktijdig te zijn evenwel)

 

Dat is pas nadien gekomen deze melding (zie screendump hieronder) , die melding krijg ik ook op edge, opera enz….maar om alle misverstanden te vermijden, dat is niet het probleem dat @Savantony en anderen ondervinden dat is iets dat al een tijd gaande is wat hierboven aangekaart werd.

Maar wie weet wordt het hiermee opgelost ☺ dat zullen we morgen dan wel horen!

Niet dus, het probleem blijft zich voordoen

Heb je eventueel opera browser staan op een ander toestel om te proberen of het dan daar wel lukt, mss kun je zo vaststellen of het toestel gebonden is.

Badge +1

Bij mij ook niets veranderd. Ik krijg bij de inlogpoging nog altijd het blanco inlogscherm terug.

Reputatie 7
Badge +4

Opera:

Met geblokkeerde advertenties & trackers blijf ook ik op de inlog-pagina, zonder deze blokkering werkt het daarentegen wel (althans bij mij)

daarom dat ik altijd aanraad van de browser in zijn default settings te proberen, als je problemen ondervindt waardoor dergelijke adds geen invloed kunnen hebben op de goed werking van het open van bepaalde sites, ook als je cookies uitgezet hebt bv enz…

Nu moet ik wel zeggen dat die blocker bij mij in Opera wel op staat en ik geen problemen ondervindt!

Heb je eventueel opera browser staan op een ander toestel om te proberen of het dan daar wel lukt, mss kun je zo vaststellen of het toestel gebonden is.

Geprobeerd, met hetzelfde resultaat, of gebrek aan resultaat, ik kom steeds opnieuw op de inlog-pagina terecht

Volgens M_016 heeft hij dit blijkbaar voor met geblokkeerde advertenties & trackers nochthans  staat die bij ook actief en werkt het wel!
staat dit bij u eventueel ook actief dan zou je deze eens kunnen uitzetten om te zien of dit effect heeft bij u?

Volgens M_016 heeft hij dit blijkbaar voor met geblokkeerde advertenties & trackers nochthans  staat die bij ook actief en werkt het wel!
staat dit bij u eventueel ook actief dan zou je deze eens kunnen uitzetten om te zien of dit effect heeft bij u?

Heb adblocker en trackerblocker uitgezet en toen kreeg ik wel toegang. Nu staan beide weer aan en blijf ik toegang hebben tot mijn mails. Het lijkt dus opgelost maar waar het dan precies aan lag?

Ja als ik de test gedaan heb met Opera (ik gebruik Opera niet) dan stonden die blockers op en kon ok zonder probleem inloggen, maar waaraan dit ligt dat het dan blijkbaar niet bij iedereen direct werkt als de blockers opstaan daar zou ik ook niet direct een uitleg kunnen voor geven. 

Als je hem uitzet en dan inlogt staan de cookies bv opgeslagen en als je die terug opzet blijven de cookies, mss is dit een reden, maar dan bvb bij mij heb ik die niet eerst moeten uitzetten !!!!

Badge +1

Bedankt M_16! Nu lukt het inderdaad!

Reageer