Skip to main content
Beantwoord

Waardebon H&M


Ik kreeg via mijn premiumclub de waardebon digitaal voor de winkel H&M. Nu wil ik daar mijn bestelling plaatsen maar aanvaarden ze mijn kortingscode niet? Hoe komt dit? Mijn punten zijn ondertussen wel van mijn premiumclub.

Beste antwoord door Anonymous

Als je een waardebon van H&M via de online-shop wilt gebruiken, dan mag je de code niet ingeven bij het begin van de bestelling (kortingscode)
De 2 codes moeten ingegeven worden bij de betaling en dit als "giftcard".
Dan gaat het wel lukken. :)
Groetjes Samantha
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

16 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 11 december 2018
Ik zou eerst even bij H&M informeren voor de reden van het niet aanvaarden, misschien nog niet in hun systeem verwerkt, als dat het niet is klantenservice bellen

Bedankt, dat probeer ik ?

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 april 2019
Ik heb hetzelfde voor, hoe is het afgelopen?

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2019
Als je een waardebon van H&M via de online-shop wilt gebruiken, dan mag je de code niet ingeven bij het begin van de bestelling (kortingscode)
De 2 codes moeten ingegeven worden bij de betaling en dit als "giftcard".
Dan gaat het wel lukken. :)
Groetjes Samantha

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 15 april 2019
Hallo Samantha,

Zag dat de ITunes Gift Card van € 5 en € 10 weer verdwenen is. Weet jij misschien wanneer deze weer terug komt. Eind juni vervallen er weer punten bij mij. Of is dan de nieuwe premiumclub in gebruik.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
Groetjes, Antoon

  • 0 reacties
  • 15 april 2019
Antoon,

Ik heb niet direct zicht op wanneer de iTunes waardebonnen terug binnenkomen, ik vraag het na.

Momenteel zijn er nog geen datums gekend over de veranderingen.
Maar geen zorgen, jullie worden sowieso op de hoogte gehouden.

Groetjes
Samantha

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 15 april 2019
SamanthaV schreef:
Antoon,

Ik heb niet direct zicht op wanneer de iTunes waardebonnen terug binnenkomen, ik vraag het na.

Momenteel zijn er nog geen datums gekend over de veranderingen.
Maar geen zorgen, jullie worden sowieso op de hoogte gehouden.

Groetjes
Samantha


Bedankt.

  • 0 reacties
  • 26 juni 2019
Antoon1
Moest je het nog niet hebben opgemerkt, momenteel zijn de waardebonnen van iTunes in stock. :)
Dus als je nog een omruiling wilt doen voor eind juni, dan is het de moment. 😉

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 26 juni 2019
SamanthaV schreef:
Antoon1
Moest je het nog niet hebben opgemerkt, momenteel zijn de waardebonnen van iTunes in stock. :)
Dus als je nog een omruiling wilt doen voor eind juni, dan is het de moment. ;)


Hallo Samantha. Geweldig dat je hier nog aan gedacht hebt. Maar kon maandag en dinsdag geen contact maken met het inwisselen van de punten en vandaag kan het weer. Zie de waardebonnen er nog niet tussen staan. Zal het in de gaten houden. Nog hartelijk bedankt. Mvg, Antoon

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 26 juni 2019
SamanthaV schreef:
Antoon1
Moest je het nog niet hebben opgemerkt, momenteel zijn de waardebonnen van iTunes in stock. :)
Dus als je nog een omruiling wilt doen voor eind juni, dan is het de moment. ;)


Hallo Samantha. Bij mij nog steeds niet zichtbaar voor omruiling via MyProximus. Kun je eens nakijken wanneer wel.
Alvast bedankt. Mvg, Antoon

  • 0 reacties
  • 27 juni 2019
Antoon
als ik ga kijken naar jouw Club account, dan kan ik nochtans de iTunes code van 10euro zien.
Heel raar dat jij deze niet ziet. :(

Wil je dat ik een omruiling voor jou uitvoer?
Het gaat toch over het klantennummer gelinkt aan jouw MyProximus login?
Of heb je het over een ander klantennummer?

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 27 juni 2019
SamanthaV schreef:
Antoon
als ik ga kijken naar jouw Club account, dan kan ik nochtans de iTunes code van 10euro zien.
Heel raar dat jij deze niet ziet. :(

Wil je dat ik een omruiling voor jou uitvoer?
Het gaat toch over het klantennummer gelinkt aan jouw MyProximus login?
Of heb je het over een ander klantennummer?


Hallo Samantha. MyProximus login is gelinked aan mijn mail adres en wachtwoord. Heb net nog gekeken in MyProximus via de app en Google. Maar kom de iTunes niet tegen. Klantnummer is 1*********** en staat op mijn vrouw haar naam. Gebruik klantnummer nooit als inlogcode altijd mail adres. Je mag dit voor mij doen als je zeker weet dat jij de goede gegevens hebt.
Kreeg altijd bevestiging via mail als ik de iTunes code inruilde met alle gegevens. Mvg, Antoon

  • 0 reacties
  • 27 juni 2019
Antoon
ik heb jouw klantennummer uit jouw posts gehaald. ;)
Ja, ik heb de juiste gegevens.
momenteel heb je 9160 punten staan.
Een iTunes code van 10euro is 3400 punten en die van 5euro is 1700 punten.
Dus ik kan jou 2 bonnen van 10euro opsturen en eentje van 5euro, is dat ok?
Of wil je maar 1 bon?

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 27 juni 2019
SamanthaV schreef:
Antoon
ik heb jouw klantennummer uit jouw posts gehaald. ;)
Ja, ik heb de juiste gegevens.
momenteel heb je 9160 punten staan.
Een iTunes code van 10euro is 3400 punten en die van 5euro is 1700 punten.
Dus ik kan jou 2 bonnen van 10euro opsturen en eentje van 5euro, is dat ok?
Of wil je maar 1 bon?


Hallo Samantha. Wil op dit moment 1 bon van 10 euro. Maar hoe komt het dat ik deze iTunes code niet zie in MyProximus.
Nog Bedankt. Mvg, Antoon

  • 0 reacties
  • 28 juni 2019
Antoon1 schreef:
Hallo Samantha. Wil op dit moment 1 bon van 10 euro. Maar hoe komt het dat ik deze iTunes code niet zie in MyProximus.
Nog Bedankt. Mvg, Antoon


Ja hoor! Ik zal dadelijk de omruiling doen.
Geen idee... ik heb het doogegeven en in principe zou je net hetzelfde moeten zien als wat ik te zien krijg.
er staan geen filter actief ofzo?

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 28 juni 2019
SamanthaV schreef:
Antoon1 schreef:
Hallo Samantha. Wil op dit moment 1 bon van 10 euro. Maar hoe komt het dat ik deze iTunes code niet zie in MyProximus.
Nog Bedankt. Mvg, Antoon


Ja hoor! Ik zal dadelijk de omruiling doen.
Geen idee... ik heb het doogegeven en in principe zou je net hetzelfde moeten zien als wat ik te zien krijg.
er staan geen filter actief ofzo?


Hallo Samantha. Alles ontvangen via mail, waarvoor mijn dank. Krijg het nog steeds niet te zien en heb geen filter actief staan.
Prettig weekend. Mvg, Antoon