Vraag

volte op samsung j7 ( 2017)

  • 24 December 2019
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Vriendin heeft een samsung j7 2017  en sinds kort Proximus klant….volte staat automatisch aangevinkt in systeem bij netwerk….maar hoe dit nu aan de praat te krijgen/ofwel reeds geactiveerd?


This topic has been closed for comments

5 reacties

In feite moet dit automatisch gebeuren door Proximus aangezien deze reeds in de lijst staat van compatible toestellen

dit werd hier al geleld op het forum :
Dit gebeurt automatisch, de klant of verkoper dient niets te doen.
Klanten met een VoLTE compatibel toestellen ( Samsung-toestellen, Android OS, en nu zijn de iPhone 6, 6S, 6SE, 7 en 7 Plus ook compatibel) ontvangen een sms wanneer VoLTE voor hen geactiveerd wordt. Ze kunnen dan best even hun toestel heropstarten.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_volte_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/hoe-bellen-via-4g.html

NB:Als je de bovenstaande link volgt dan komt een chat venster open waar je ook eventueel met iemand van Prox kunt chatten.

Reputatie 6
Badge +3

Heb je ook al de allerlaatste updates van de smartphone geïnstalleerd? Zie hier hoe dit te doen: https://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-software-update-uit-op-mijn-smartphone-of-tablet/

maar proximus moet toch nog ook het actief zetten en gebeurt per toestel volgens hier vroeger door proximus gezegd werd.

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Dat klopt maar er moet ook de allerlaatste updates van de smartphone/tablet moeten ook geïnstalleerd zijn.

Dat is ook de reden dat ik automatische updates toelaat.

(zo kan ik de nieuwe bugs dan ook ervaren :wink:  )