Skip to main content
Vraag

Voetbal


Heb momenteel tuttimus met Belgisch voetbal als boeket.
Nu zou ik dit willen aanpassen naar All Foot maar dit lukt blijkbaar niet via
MyProximus. Heb dit reeds geactiveerd maar er gebeurt niets alhoewel ik een bevestigingsmail hierover heb gehad.
Heb naar klantd. gebeld maar kon mij niet helpen, misschien via deze weg?

Klantnr: ***

Mvg,
RomBie

[EDIT: Klantnr verborgen voor publieke ogen]
This topic has been closed for comments

7 reacties

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 359 reacties
  • 8 juni 2019
Dat kan een poosje duren vooraleer dat geactiveerd wordt, normaal binnen de 24 uur.

mvg

Martin
  • 33312 reacties
  • 8 juni 2019
soms moet je eerst de decoder heropstarten ook!

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 359 reacties
  • 8 juni 2019
Inderdaad was ik vergeten te melden, thanks!

  • Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 8 juni 2019
Heb decoder al talloze keren terug opgestart, de 24 uren zijn verstreken en heb al 2 keren naar klantendienst gebeld waarvan de laatste mij een technieker wilde boeken en dat voor een boeket te bestellen ??? We zijn anno 2019 jongens !!!

Martin
  • 33312 reacties
  • 8 juni 2019
dan wacht je best af tot de proximus medewerkers hier terug langskomen volgende week dinsdag, om je verder te helpen.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 27 reacties
  • 11 juni 2019
Decoder en modem nog eens terug opgestart en nog steeds geen All- Foot.
In My Proximus staat de melding dat dit nog steeds in behandeling is, dit na 3 dagen reeds .
Heb zo een vermoeden dat dit order vast zit.
Maar wachten zekers......
RomBie
Klnr ****
[EDIT:Klnr verborgen voor publieke ogen]

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 184 reacties
  • 11 juni 2019
Hey RomBie,

Order is inderdaad vast gelopen. Technisch ticket IM9971157 werd opgemaakt om het order manueel te behandelen.

Groetjes IngeDC