Beste,
woensdagavond startte ik hier onder de rubriek Digitale TV een topic met als titel 'Hernummeren zenders'.
Dinsdag kregen we per mail de melding van Proximus betreffende de uitrol van nieuwe software, met gevolgen voor de nummers van de zenders. Woensdagavond de enthousiaste jongeling zitten bekijken in de instructievideo en daarna de posten hernummerd naar eigen voorkeur. Bleek niet te werken, vandaar mijn vraag om assistentie op dit forum.
Heeft enkele mails geduurd voor de mensen die de moeite namen om een reactie te plaatsen, te overtuigen dat het niet mijn handelingen, goed of fout, waren die aan de basis lagen van het probleem.
Uiteindelijk reageerde Martin, nadat ik de link postte naar de Proximuswebsite met alle nodige uitleg, dat hij niet op de hoogte was van deze nieuwe nummering en in het bezit was van een oudere decoder en/of software. Daarna zette ik nog enkele resultaten van korte testjes, en dat was het.
Groot was mijn verassing toen ik gisteravond na het werk probeerde in te loggen in de hoop dat er nog mensen waren met dit probleem, misschien zelfs een oplossing?
Maar nee hoor, account verwijderd of verbannen.
Dan kom je na 30 jaar klant zijn even melden dat hun software een probleem heeft en dan gooien ze je eruit.
Goed, blijkbaar wordt je verwittigd indien er onbeleefd of onbeschoft taalgebruik is ?
Geen enkele verwittiging of uitleg gekregen.
Maar goed, ik zal maar een screenshot nemen nadat ik dit gepost heb. Dan kan ik morgen misschien nog eens nalezen of ik echt wel zo onbeleefd geweest ben als ze voor de tweede keer een account verbannen, zonder oplossing trouwens.
Was wel leuk om te zien hoe Twiessie hier eenzelfde topic opende.
Martin was zo vriendelijk de link die ik hem vrijdagmorgen nog toestuurde aan te reiken.
Zelfs met de melding dat meerdere mensen op het forum dit probleem hadden en hij niet alleen was.
Vreemd, als ge de zoekfunctie gebruikt in het forum en vraagt 'hernummeren zenders', dan is de laatste topic ergens van november 2018.
Of misschien werden ze reeds allemaal verwijderd?
Als een antwoord niet mogelijk is omdat dit heel dringend moet verwijderd worden wegens 'te kritisch', misschien dan toch een antwoord op mijn mail. Het zal mij misschien helpen te begrijpen....
Beantwoord
Verwijderde account
Beste antwoord door HadewychT
Hallo Francis,
Het klopt inderdaad dat er posts van 24 en 25 april verdwenen zijn. Tot nu toe heeft is de oorzaak nog niet gevonden, maar het onderzoek is wel volop bezig. Het was dus zeker onze bedoeling niet om je post te verwijderen of je te blokkeren. Onze excuses voor het ongemak en de foute indruk die je zo kreeg. We appreciëren zulke feedback over onze producten wel degelijk. Enkel op die manier kunnen we proberen de eventuele fouten in onze producten op te sporen. Stop dus zeker niet met zulke feedback te geven 🙂
Bekijk origineelHet klopt inderdaad dat er posts van 24 en 25 april verdwenen zijn. Tot nu toe heeft is de oorzaak nog niet gevonden, maar het onderzoek is wel volop bezig. Het was dus zeker onze bedoeling niet om je post te verwijderen of je te blokkeren. Onze excuses voor het ongemak en de foute indruk die je zo kreeg. We appreciëren zulke feedback over onze producten wel degelijk. Enkel op die manier kunnen we proberen de eventuele fouten in onze producten op te sporen. Stop dus zeker niet met zulke feedback te geven 🙂
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.