Skip to main content
Sinds kort werkt tv replay niet meer hoewel inbegrepen in Tuttimus .abo.

Heb onlangs tv replay+ opgezegd waarschijnlijk heeft men basis replay ook gedeactiveerd.

Kan er dat iemand oplossen?
Hallo,



Je mag je klantnummer toevoegen op je profile dan kijk ik dit na.



Geert
Bedankt profile werd aangepast.
Programmas herstarten lukt nog altijd niet. Krijg de melding:"u moet een abonnement hebben op tv replay om toegang te hebben tot deze functie".
Dag Prw,

Ik zie dat de optie inderdaad niet actief staat. Nu kunnen we deze momenteel niet activeren omdat er een opzeg van een decoder in staat.

Wanneer deze is voltooid en teruggestuurd kunnen we de Tv replay meteen activeren.

De Tv Replay zit inbegrepen in uw pack.

Mvg, KoenN
Dag Koen,

Decoder werd eergisteren 27/08 teruggestuurd dus zullen jullie wel eerdaags ontvangen.



Groetjes,

Prw

Reageer