Skip to main content
Vraag

toegang cloud via smartphone

  • 13 december 2019
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Kan niet op Proximus Cloud via smartphone.

Krijg steeds de melding: “er is iets mis gegaan. Wacht enkele minuten en probeer opnieuw”. Foutcode 2055.

Krijg die melding al sinds gisteren.

This topic has been closed for comments

2 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2148 reacties
  • 13 december 2019

@Guido VDS 

Ik heb hier een case voor opgemaakt je zal via e-mail hiervoor verder geholpen worden.

Uw referentie is 43970315

 

Geert

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 438 reacties
  • 13 december 2019

Oei leef met je mee want ik had anderhalf jaar cloud problemen die jij hebt !

geen enkele van Proximus wist raad en duizend maal lieten ze me mijn iPhone opstarten !!

bleek na anderhalf jaar de fout bij hun te zetten ! Iets was niet aangevinkt of zoiets :(

 

hoop bij jou sneller mag opgelost worden