Skip to main content
Beste, wegens verhuis naar Frankrijk heb ik alle producten opgezegd en dit is heel vlotjes verlopen, waarvoor dank. Nu heb ik een tegoed van 17.59€ (gezien via ZOOMIT, maar is ondertussen verdwenen!) zie doc 699336**** (klant 47******9)

graag verneem ik wanneer dit bedrag wordt overgemaakt, bankrekening is gekend en werd NIET gewijzigd. graag reactie via het forum. Ik kan mijn box (@skynet.be) nog consulteren maar ik kan niet meer beantwoorden. dus vandaar deze vraag, alvast bedankt voor reactie. zonnige groet

linda
Dag Linda_036

Ik heb een dossier (42895676) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je in orde brengen.

Mvg, Koen
Beste Koen,



hartelijk dank hiervoor.

ik kan eventueel een mailadres opgeven (gmail) maar dan graag via een PB naar jullie.

maar ik kan mijn box (skynet) nog consulteren.

bedankt en zonnige groet vanuit Frankrijk!

linda
Indien je wenst kan je het e-mailadres altijd aanvullen via uw profiel.

Alvast nog een fijne dag ;-)

Groeten Koen
Goedemorgen Linda_036,

Ik heb een aanvraag voor terugbetaling gevraagd :

en dit is het antwoord :

Terugbetaling voor een bedrag van **,** € werd succesvol ingegeven voor IBAN BE** **** **** ****

dus één dezer staat het bedrag op je rekening.

Ik heb ook de privé klantgegevens wat aangepast in je bericht, en klantennr ingevuld in je profiel.



Fijn verblijf in Frankrijk



Groetjes,

Tina
Beste Tina, hartelijk dank hiervoor.



zonnige groet

😎

linda

Reageer