Skip to main content
Beantwoord

terugbetaling kredietnota

  • 30 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Beste, wegens verhuis naar Frankrijk heb ik alle producten opgezegd en dit is heel vlotjes verlopen, waarvoor dank. Nu heb ik een tegoed van 17.59€ (gezien via ZOOMIT, maar is ondertussen verdwenen!) zie doc 699336**** (klant 47******9)
graag verneem ik wanneer dit bedrag wordt overgemaakt, bankrekening is gekend en werd NIET gewijzigd. graag reactie via het forum. Ik kan mijn box (@skynet.be) nog consulteren maar ik kan niet meer beantwoorden. dus vandaar deze vraag, alvast bedankt voor reactie. zonnige groet
linda

Beste antwoord door tina.b

Goedemorgen Linda_036,
Ik heb een aanvraag voor terugbetaling gevraagd :
en dit is het antwoord :
Terugbetaling voor een bedrag van **,** € werd succesvol ingegeven voor IBAN BE** **** **** ****
dus één dezer staat het bedrag op je rekening.
Ik heb ook de privé klantgegevens wat aangepast in je bericht, en klantennr ingevuld in je profiel.

Fijn verblijf in Frankrijk

Groetjes,
Tina
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 2 september 2019
Dag Linda_036
Ik heb een dossier (42895676) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je in orde brengen.
Mvg, Koen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 76 reacties
  • 2 september 2019
Beste Koen,

hartelijk dank hiervoor.
ik kan eventueel een mailadres opgeven (gmail) maar dan graag via een PB naar jullie.
maar ik kan mijn box (skynet) nog consulteren.
bedankt en zonnige groet vanuit Frankrijk!
linda

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 2 september 2019
Indien je wenst kan je het e-mailadres altijd aanvullen via uw profiel.
Alvast nog een fijne dag ;-)
Groeten Koen

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2019
Goedemorgen Linda_036,
Ik heb een aanvraag voor terugbetaling gevraagd :
en dit is het antwoord :
Terugbetaling voor een bedrag van **,** € werd succesvol ingegeven voor IBAN BE** **** **** ****
dus één dezer staat het bedrag op je rekening.
Ik heb ook de privé klantgegevens wat aangepast in je bericht, en klantennr ingevuld in je profiel.

Fijn verblijf in Frankrijk

Groetjes,
Tina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 76 reacties
  • 3 september 2019
Beste Tina, hartelijk dank hiervoor.

zonnige groet
😎
linda