Enkele jaren geleden stapten we over van Telenet op Proximus.
Bij PX installatie werden de Telenet Powerlines (wifi enables) en Access Point (versterking wifi op bovenverdieping) opgenomen in het netwerk...... (overname 2.4Ghz Wifi-netwerk naam en paswoord van Telenet)
Werkte correct..... tot onlangs.....
PX modem moeten resetten (factory settings).....
Wifi (factory setting name) wordt niet versterkt door Acces Point. Hoe dit best oplossen?
installatie:
modem / powerline / accesspoint
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
De draadloze verbinding tussen uw modem en de access point zal weggevallen zijn. Heb je de access point al herstart sinds je dat probleem hebt ?
Als dit niet helpt is er op je access point waarschijnlijk een knopje om die verbinding terug te herstellen. Vermits het een toestel is dat niet van Proximus komt, weet ik niet waar dat exact staat of welk icoontje erbij staat.
Op volgende link kan je wel zien hoe je onze toestellen terug zou moeten koppelen met je modem. Hopelijk helpt dit toch een beetje :
https://www.youtube.com/watch?v=2uplXU_N8wk&feature=youtu.be
Groeten,
Hadewych
De draadloze verbinding tussen uw modem en de access point zal weggevallen zijn. Heb je de access point al herstart sinds je dat probleem hebt ?
Als dit niet helpt is er op je access point waarschijnlijk een knopje om die verbinding terug te herstellen. Vermits het een toestel is dat niet van Proximus komt, weet ik niet waar dat exact staat of welk icoontje erbij staat.
Op volgende link kan je wel zien hoe je onze toestellen terug zou moeten koppelen met je modem. Hopelijk helpt dit toch een beetje :
https://www.youtube.com/watch?v=2uplXU_N8wk&feature=youtu.be
Groeten,
Hadewych
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.